MOI OBSERAWORZY :

środa, 29 sierpnia 2018

Rakel & Rakel




                                            Dawno oj dawno nie było to Rakelki  :)
                                            ale doszła już jakiś czas temu druga
                                            bliźniaczka i przyszedł mi pomysł do 
                                            pokazania obu razem  :D





                                                             Koszyki zostały dwa  :)








                                            Lód w rożku z polewą to mistrzowskie dzieło Igi 
                                             tu ;  http://aya-w-swiecie-lalek.blogspot.com




                                                            Razem od razu raźniej.







20 komentarzy:

  1. Wyglądają razem fajnie, choć te ich zawadiackie miny wprowadzają nieco niepokoju - co też mogą knuć we dwie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne siostry! Mają słodkie twarze. Miłość spodnie! Lody to sztuka. Automatyczny Tłumacz jest szalony, przepraszam, mam nadzieję, że rozumiesz, co piszę ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nigdy nie polubiłam ich krzywych minek.
    Może mam za mało dystansu do lalek. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! nie wszystkim musi podobać się to samo :)
      ale dzięki :D

      Usuń
  4. Mają cienkie nogi i wielkie głowy z wielkimi fryzurami :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ich atutem są krzywe uśmieszki, wychodzą po za sztampę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te Rakelki, ostatnio z córcią oglądam Life in the Dreamhouse, i uważam Raquel za niesamowitą postać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmu nie widziałam, ale ta wersja Rakel najbardziej do mnie przemawia :D
      Dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. One są cudowne Ewusiu :-) Fajnie, że je pokazałaś razem, bo mam wrażenie, że mimo tego, że są takie podobne i z jednej serii, to jednak troszkę się różnią. Zresztą, jak to bliźniaczki ;-) Mam nadzieję, że lód smakował pannie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :) zdecydowanie smakował :D Dzięki Iguś <3
      Też mam takie wrażenie, jakby się różniły :)

      Usuń
  8. Rakelkom chyba dobrze w swoim towarzystwie :). I mają takie genialne kobiałki! Może jakaś wyprawa na grzyby się kroi? Lubię te ich uśmieszki, zyskują dzięki nim na charakterze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i to cały ich atut :D
      Idą na grzyby albo na wrzosy :)))
      Dzięki Chiriann <3

      Usuń
  9. Dwie świetne dziewczyny z lekko drwiącymi uśmieszkami! Fajne mają portki i bluzeczki! Gadżety w postaci lodów, kubków i kobiałek są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :