MOI OBSERAWORZY :

niedziela, 13 czerwca 2021

Kira

   


                   ...  to lalka, która w pierwszej chwili spodobała mi się,

                                                                    ale na żywo to już mniej😏

                     no dobra nie zaiskrzyło 😛

                        Bo sztywna, bo te usta nie w moim stylu, ale pokażę

                                                                    okazji Światowego Dnia Lalki



fotka z sieci
Barbie Modelka 156 - w kurtce Letterman



                                                    a ta fota to już moja 



                                                      kupiłam takie cudo dla ciałka

                                                       Barbie Extra AA






Przełożyłam, ale te usta ...



nie wytrzymałam  i przemalowałam 
i jest cacy 😄






                        

                               

11 komentarzy:

  1. Kira po przeróbkach wygląda świetnie! Mnie też nie pasował ten niebieski kolor ust. Ale afro podoba mi się bardzo. Ta lalka naprawdę ma potencjał. Mam nadzieję, że będzie częstym gościem na twoim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też te niebieskie usta nie podobają się. Lalka zdecydowanie wiele zyskała dzięki Twoim metamorfozom.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, pięknie! Najlepszy dowód na to, że z (prawie) każdą lalą można się dogadać. Mnie akurat ta niebieska szminka się podoba, ale Twoja wersja jest równie urodziwa :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, dobrze wiedzieć, że te ciałka do siebie pasują. Ten niebieski jest kolorem mocno warunkowym - w wielu stylizacjach będzie zbyt nachalny. Super wyszła po przemalowaniu. Co zrobisz z główką Skipper i pudlem na szpilkach? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No i cudna panna Ci wyszła! A było tak psioczyć na ten kolor i sztywność?
    Świetne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie dobrane ciałko! Podoba mi się i zdecydowanie jej służy. Usteczka też fajne i bardziej uniwersalne, pasujące do wielu kreacji, choć ja akurat te niebieskie też lubię. Pozdrowionka Ewuś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie piękne, intrygujące, egzotyczne :-) Żadnej nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po twoich przeróbkach lalka jest po prostu spektakularna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Panna po repaincie jest prześliczna! Ogromnie mi się spodobała szczególnie na artykułowanym ciałku! Ten rajski ptak też wygląda nieźle i ma fajny ten barwny kubraczek! Piękną z niej dziewczynę zrobiłaś, Ewuniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, to jednak jest ciałko, co do niej pasuje kolorem :)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :