MOI OBSERAWORZY :

wtorek, 23 sierpnia 2022


 

8 komentarzy:

  1. Bardzo tęsknię i nie mogę się pozbierać po tej smutnej wiadomości. Ogromne wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyrazy współczucia dla całej rodziny. Wieczny odpoczynek racz Jej dać Panie...

    OdpowiedzUsuń
  3. "Nie jest mi tak ciężko kiedy wiem, że na końcu drogi spotkam Cię..."

    do zobaczenia w innym świecie Ewo na drugim brzegu życia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Potrafiłyśmy rozmawiać ze sobą po 3 godziny, aż komórki odmawiały posłuszeństwa. Tyle wątków, tyle emocji. Aż musiałyśmy robić separację w relacji. Nie sądziłam - że tym razem na zawsze...

    OdpowiedzUsuń
  5. PS. Czemu dowiedziałam się tak późno?...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuś, pamiętam i nadal tu zaglądam...

    OdpowiedzUsuń
  7. :-( Mój świat, nie tylko lalkowy wygląda zupełnie inaczej. Straciłam motywację do prowadzenia bloga. Tyle różnych spraw powinnyśmy obgadać. Do zobaczenia w lepszym świecie...

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :