MOI OBSERAWORZY :

poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Bettka AA




                               Czasami wpadnie mi ręce coś 'starego' i niekoniecznie
                                                               chce zagrzać u mnie miejscówkę  :P

                                                Tak też tym razem trafiła "stara" Bettka  :D












                             I nie ma znaczenia czy to klon czy też nie bo i tak

                                                   nawet jej nie umiem fajnych fotek zrobić  :(






27 komentarzy:

  1. Tyle lalek na świecie, że człowiek nie jest w stanie ich wszystkich poznać i zobaczyć :P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to miły znaleźć! Nigdy nie widziałem jej wcześniej! Zwykle są Blondynki na sprzedaż:-). Gratulacje! Ciepłe pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pierwszy raz taką mam w ręce :D
      Pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy okaz. I chyba tym bardziej rzadki, że czarnulka. Od razu przypominają mi się laleczki należące do Zgredki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ona ma tego trochę więcej i bardziej ciekawsze okazy :D

      Usuń
  4. Zdjęcia zrobiłaś bardzo ładne i panna świetnie na nich wyszła! Dziewczyna jest śliczna! Podziwiam jej piękne oczy i brwi, no i jest brunetką! Tym bardziej ciekawa i cenna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa to fakt :) czy cenna to nie wiem :)
      Dziękuję Olu i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ciekawa panna. Wcześniej widywałam i posiadałam blondynkę.
    Zdjęcia fajne wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, Metuszka ma taką samą.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo serio? bo mnie się te zdjęcia bardzo podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. jakby co - z radością
    zaopiekuję się Nią ♥
    moja blada Betka wciąż
    taka samotna...

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tam, oj tam, wcale nie są takie złe: ani zdjęcia, ani panna :D. Ale to fakt, ja też tak mam, że jak nie mam serca do jakiejś lalki, to zdjęcia też nie chcą się same robić :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się i zdjęcia, i lalka bardzo podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym stawiała, że to Indianka, a nie AA.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ma bardzo słodki pyszczek, taki... budzący sympatię. No i nostalgią mi powiało - kiedyś nosiłam podobną fryzurę, ale pasowała mi dużo mniej, niż jej ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. O jejuś jaka śliczna! I ciemnowłosa! :O Boska!

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :