MOI OBSERAWORZY :

piątek, 15 listopada 2019

Mbili, Karl i Pieguska





                               
                                    Moje gwiazdeczki dostały nową podłogę
                                                                                 i torebeczki małe
                                                             to przydałoby się od razu pochwalić.












                                                            Sam błysk






                                                              Podłoga jest super.















27 komentarzy:

  1. Oj rozpieszczasz te swoje panny :) Torebeczki cudne :) Te maty świetnie się sprawdzają w roli podłogi :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory nie trafiłam na odpowiednią matę :)
      Miło mi bardzo i dziękuję <3

      Usuń
  2. Dobrze mają u Ciebie.:) Srebrne buty są cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sobie myślę :D
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  3. No no, to dziewczyny zadały szyku! Błyszczą i lansują się na ściance. ;) Torebki świetne, a na takiej podłodze to i potańcować można. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłoga faktycznie udana :D
      Nana dziękuję i jest mi miło :D

      Usuń
  4. Szara sukienka i cekinowa torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Podłoga bardzo fajna, ale te ciuszki i torebki... Mmmmmm... Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. I podłoga i torebeczki są fantastyczne! Szczególnie podoba mi się ta srebrno-cekinowa, idealnie pasuje do tej sukieneczki... Na karnawał taki zestaw będzie jak znalazł! Pozostałe modele też robią wrażenie, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie będą marudziły, że chcą nowe kiecki :)
      Dzięki Chiriann i cieszę się bardzo <3

      Usuń
  7. Też uważam, że panny mają się u Ciebie wspaniale! Podłoga świetna! Z czego zrobiona? No a torebki, buty, sukienki to już rewelacja! Jak zawsze! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłoga z Biedronki :) to mata :)
      Dzięki Olu i bardzo mi miło :D

      Usuń
  8. Kreacje super na Sylwestra, już się przebierać nie muszą :D Najbardziej podoba mi się cekinowa kiecka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podłoga świetna, ale to panny zdecydowanie błyszczą w tym poście. Świetnie ubrane, mogą ruszać na podbój miasta. Torebki, hmmm..., brak mi słów...

    OdpowiedzUsuń
  10. srebrzyście i cudnie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny wyglądają świetnie, ale najbardziej przyciągnął mnie srebrny blask :) Cudo!
    Podłoga fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak te cekiny są rewelacyjne :D
      Dziękuję i pozdrawiam <3

      Usuń
  12. Piękne panny, super ubrane.
    Kupiłam dokładnie tą samą matę - ogromnie mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kamelio :)
      Podłoga (mata) to faktycznie strzał w 10 :)

      Usuń
  13. Aż chciałoby się zaśpiewać " Mój jest ten kawałek podlogi' Mata swietna:-) mają teraz panny miejsce na potańcówkę;-) pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej wygląda jakoś po ludzku, a nie jak blet stołu :)
      Pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :