MOI OBSERAWORZY :

wtorek, 5 maja 2020

Gwiezdne wojny





                                   Moi przedstawiciele  - sami panowie  
                                       
                                       Ponoć wczoraj było ich święto  :)

                     

                                                           Anakin  Skywalker 


                                                             Mace  Windu


                                                                            C-3 PO


                                                             Luke  Skywalker


                                                             Han  Solo


Razem ekipa  Star Wars     

                                                               Niech Moc będzie z Wami                     


Yoda dołączył do ekipy.


Lubię;       Gwiezdne Wojny, Wiedźmina, Grę o Tron
i Władcę Pierścieni
ale jakoś Harry Potter nie może mnie nijak zaczarować.





18 komentarzy:

  1. Świetne figurki!
    Harrego nie oglądałam, nie czytałam...nie lubię. Wiedźmina uwielbiam ( szczególnie książkę ), Grę o tron właśnie czytam (A nigdy nie oglądałam ), a Gwiezdne wojny lubię trochę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę ich zebrałaś! Fajna ekipa!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię Harryego, a Gry o Tron nie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. dla każdego coś innego :)
    mnie jako postaci nie leżą
    absolutnie - ale już jako
    lalki - niektórzy zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super figurki :-) A ja lubię Gwiezdne Wojny i H. Pottera, z kolei Wiedźmin jakoś mnie nie rusza. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kolekcja! Lubię Gwiezdne Wojny, a raczej lubiłam - te nowe jakoś mi nie przypasowały, do starych mam ogromny sentyment. Harry tak,ale książkowy - filmy mnie jakoś nie urzekły. Wiedźmin podobnie - zdecydowanie wolę wersję książkowo-grową. Za to Gra o Tron budzi we mnie letniejsze uczucia - serialu nie zdołałam skończyć, a książki nawet na dobre zacząć. Ale to właśnie jest fajne, że każdy może znaleźć coś dla siebie :).
    Ps. Han Solo się zdecydowanie wywyższa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gra o Tron - film zrobili a książki do kończ nie wydali :P
      ta figurka Hana to już współczesne wydanie :)

      Usuń
  7. Świetny, jakże swojski zespół!!

    Otóż ja Harry'ego kocham za: niejednoznaczność, wielowarstwowość, drobiazgowo nakreśloną psychologię postaci (są jak żywi!), atmosferę, śmiałe analogie do współczesnego świata, odwagę Autorki i bohaterów.

    Umówmy się, że pierwsza część jest adresowana do b. młodego Czytelnika, lecz im dalej, tym - mocniej i bardziej kunsztownie.

    Moim zdaniem, to dużo lepiej i misterniej nakreślona fabuła niż Wiedźmin, choć i on bez wątpienia jest już klasykiem.

    "Gry o Tron" jeszcze nie poznałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiduś - Gra o Tron to taka rzeźnia, a Harry - bajka
      i dla każdego coś dobrego :)

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :