MOI OBSERAWORZY :

wtorek, 27 kwietnia 2021

Bzy

 

                                         Te BZY 

                                                             dedykowane są Karolinie  💙

                                         

                                                       


                                                    Minęło już cztery lata jak tam byłyśmy 




                        Teraz poszłam sama, aby porobić fotki  i przekonać się, 
                                          czy mimo zimnicy jaka jest krzak  BZU  kwitnie o tej porze.


                                                           Pozdrawiam 😃

                                                                    zapomniałam lalki zabrać 😜




7 komentarzy:

  1. Kocham bzy! Niestety, w mojej okolicy jest tylko jeden krzak. Piękne fotki, Ewuś.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie bez jeszcze bezlisny i bezkwiatkowy, ale powoli roślinnosć budzi się do życia. PS: Ogromnie cieszę się, że jesteś częściej na blogu i pokonałaś trudności techniczne :-) Blogosfera bez Ciebie była bardzo smutna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bziki! Moje na podwórku nawet jeszcze porządnych pąków nie mają, a co dopiero mówić o kwitnieniu :(. Zimno, leje i dopiero co wychyliły się tulipany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bzy i ich zapach... super pomysł z przypomnieniem sobie poprzedniego spaceru :-)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :