MOI OBSERAWORZY :

środa, 13 grudnia 2017

Beauty and the Beast czyli Bella



                       

                                          ... krótko mówiąc inaczej Bella.

                                       Nie chciała być już żadną królewną,
                                       a koloru żółto-złotego i jakiegoś niebieskiego
                                       miała już po dziurki w nosie  ;-)

                                        Zrobiłam z niej dziewuchę która lata po mieście :)

                             



                                                     Dostała ciało inne - kolorem idealnie.











                                                             Tak wyglądała w pudle  :P


                                                               Sztywniara

                                   
                                        I nie jest fajniejsza mimo, że inna od tych wszystkich,
                                           a buty chapnęła Livka  :D




28 komentarzy:

  1. Rewelacyjna przemiana! Tak mi się podoba bardziej. :) Kurtka i torebka są absolutnie rewelacyjne. Wzór na kurtce tak mi się podoba, że sama bym chętnie taką nosiła. :) Jedynie spodnie widziałabym bardziej dopasowane, jakieś jeansy np.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko takie portki wolne miałam ;-)
      Może po Świętach coś innego dostanie :)
      Dzięki Kamelio :D

      Usuń
  2. Belle jest bardzo ładna, piegi i włosów nie! Uwielbiam jej strój, ona jest nowoczesna dziewczyna teraz! Dobry praca!!!
    <3 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię u nie te piegi :)
      Dziękuję, że to że podoba Ci się jej nowoczesny strój
      i serdecznie pozdrawiam :)))

      Usuń
  3. Wspaniale ją odmieniłaś! Super stylizacja! Torebka jest fantastyczna (jak zawsze)! Nie mogę się napatrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ogromnie :D a torebek to jeszcze parę mam do pokazania :)
      Serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  4. Belka, fajnie to brzmi i kojarzy mi się z Belką z Kabaretu Olgi Lipińskiej. Unowocześniona dziewczyna znacznie bardziej mi się podoba. Zyskała pazura. Kreacja znakomita. Mnie się spodnie podobają, nawet dzwony mogłaby mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe... ale to naprawdę jedyne wolne portki były :D
      Cieszę się bardzo, że Belka spodobała Ci się w innej wersji :D
      Dziękuję i pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Belka wiele zyskała w nowym wcieleniu. Ciuchy są super i świetna torebka. Tylko gdzie bestia?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super przemiana. Belka to teraz taka kumpelka na zakupy i plotki. Ciuszki świetne, a torebka- sama wiesz! Genialna!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam tej lalki! W Twoim "wydaniu" prezentuje się o wiele lepiej! Te ciuchy są super a torebka - obłęd, jak zawsze! Buźka inna niż wszystkie mi znane...bardzo, bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nią zainteresowałam z uwagi na jej inność :D
      Dzięki Oleńko i cieszę się, że spodobała Ci się <3

      Usuń
  8. No teraz to Belka może śmiało lecieć w miasto :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne dziewczę -
    jeszcze bardziej mi się
    Jej teraz będzie chciało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Laleczka jest ładna, a na tej przemianie jedynie skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma to coś w sobie :) co warto wykorzystać :)
      Dzięki i pozdrawiam :D

      Usuń
  11. bardzo fajna ta Bella a juz po Twoich zabiegach to wogole <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwa przemiana, ale wyszła jej bardzo na korzyść. Na pewno w tym stroju będzie jej i cieplej i wygodniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i nie będzie już chciała Bestii :)))
      Chiriann dziękuję i serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  13. Wydobyłaś z niej piękno i charakter. W oryginale wydaje się nieciekawa, o urodzie dla tzw. "koneserów". A dzięki Tobie, okazuje się, że to naprawdę śliczna lalka i może mieć szersze grono wielbicieli. Bardzo mi się podoba. Cudna buzia z uroczymi piegami :-) Fajna, normalna dziewczyna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iguś i o taką mi własnie chodziło, o normalność :D
      Dzięki serdeczne i cieszę się, że Belka spodobała Ci się :D

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :