MOI OBSERAWORZY :

wtorek, 21 stycznia 2014

No coś strasznego !

       Nie wiem co mi na mózg siadło, kupując to straszydło!
       Nawet z pudełka nie wypuszczam, co by mi monsterek
       nie wystraszyła :D
       Kupiłam ja chyba tylko dla miecia tak od słowa   m i e ć .
       Wpis jest dedykowany specjalnie dla Rudego Królika
       /pisze że ma brzydką lalkę/
       i dla SpiG998 /nie wszystko mi się podoba/





                                                         nie może być, piękna inaczej


21 komentarzy:

  1. chce ją chce gdzie to kupiłaś od dawna się na nie czaje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. może napisz do mnie na maila :)))
    jest u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi, ale uważam, że Twoja lalka jest zajebista i nie pogoniłabym z półki! Niezła próba, ale nadal widziałam szpetniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, trudno, ale cieszę się że znalazła już nowy dom i może ją
      wypuszczą z pudełka :)
      a szpetniejszej to nie widziałam jak żyję długo :D

      Usuń
  4. Oooo... wygląda jak transwestyta ...
    To chyba koleżanka płci brzydkiej..... Domyślam się, że to przedstawicielka/przedstawiciel jakiejś serii -
    ciekawa jestem jak wyglądają inne/inni .... a może lepiej nie oglądać???
    Ta szpetota jest zaczepna i trudno się w Nią/Niego nie wgapiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się ta lalka podoba ,jest inna niż wszystkie ,ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę jak z komiksu, trochę, jak z gry komputerowej. Autor chciał chyba oddać realizm rysów :-) Ale w sumie bardzo ciekawa lalka, mogłabym ją mieć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje lalki są piękne i nie bardzo jestem przekonana czy takie "cóś"
      chciałabyś na pewno mieć :)

      Usuń
  7. Oglądałam ostatnio teledysk do jakiejś piosenki tego zespołu Little Mix i za nic nie mogłam tam znaleźć kogokolwiek podobnego do tego stworka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo te dziewczyny są ładne, a nie wiem jak mogły pozwolić się tak
      oszpecić nawet poprzez lalki - masakra :)

      Usuń
  8. Ooo, ja mam dużo lalkowych osobliwości, ale fakt - zawsze pod ręką siedzą te klasycznie urodziwe :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. lala arcyciekawa - mogłaby odstawiać pannicę pt. mix kulturowy, ciężko przypisać ja do konkretnego plemienia człowieczego - i to właśnie jest w niej zajmujące!
    lubię "brzydkie" - bo są inne...
    choć prawda, że często lale celebrytki straszą niemiłosiernie aż strach się bać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miły wpis i podtrzymywanie mnie na duchu, ale brzydota
      poszła już w świat :)))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Mnie się podoba. nie wszystkie lalki powinny być piękne. Nadaje się do scenek i historyjek. Mam nadzieję, że ją polubisz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... nie! nie! nie!
      Nie polubię!
      Sprzedałam ją i już!
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :