MOI OBSERAWORZY :

piątek, 28 lutego 2014

Porcelanowa laleczka - Śnieżka




       Za górami, za lasami mieszka .....
       jak i inne księżniczki .......

                                                        
                                                                 Królewna Śnieżka

                                                                      zdjęcie z internetu


                                                           Moja Śnieżka





                                                 Śnieżka spotkała Bellę



                                                        i poszły razem szukać....



                                                             innych księżniczek .....



                                                              czy znajdą? .................






16 komentarzy:

  1. Twoja Śnieżka ma cudowny strój i jak pięknie odszyty! Nawet halka z koronką!
    Suknia Belli też piękna i strojna!
    Ależ nam się zbiegły posty o Królewnie Śnieżce! Coś w tym musi być...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no patrz! faktycznie :)))
      mam w zanadrzu jeszcze inne królewny :)))
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Hmmm... Śnieżka ma diabliki w oczach ...
    Podejrzliwie patrzy na Bellę ,czy jej jabłuszka nie gwizdnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to za seria? Jakoś wcześniej nie spotkałam tych uroczych Disneyek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te porcelanowe Księżniczki Disneya wydał DeAgostini w 2012 w grudniu przed Bożym Narodzeniem, do tego doszło bodaj z trzech Księciów,
      mnie udało się kupić tylko jednego :)))
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. A jaka Bella piękna! Te rękawiczki są prawdziwe czy malowane???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Aniu,rękawiczki są malowane, ja tylko przykleiłam na końcach
      złotą ozdóbkę :)))

      Usuń
    2. Szkoda, ale z ozdóbką wyglądają świetnie :-)

      Usuń
  5. O, rany, ile one mają centymetrów? Ja z tej, albo zbliżonej serii, sprzedałam ostatnio Kopciuszka i Arielkę. Ta ostatnia była średnio udana. Zresztą z całego zestawu, zależało mi tylko na Pocahontas. Ale Śnieżka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Tak Bella też jest z tej serii :)
      W wcześniejszym poście B - jak Balon jest Jasmina też z tej samej serii :)
      mam jeszcze Kopciuszka i Księcia, Arielkę, Śpiącą Królewnę ;)

      Usuń
  7. Śliczne panny :) Ale narobiłaś mi ochoty na jabłko !!!

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :