MOI OBSERAWORZY :

sobota, 2 maja 2015

Razem nowe panny


                            Jak skomentowała Mangusta - co ja bym bez niej zrobiła?  :(
                            i coś w tym jest  ;-)  bo inaczej pewnie mnie by tu nie było!

                            No bo kto by mi robił fajne zdjęcia, albo kupował fajne lalki ?

                            Mam jednak wyrzuty sumienia, czy to nie jest nadużywanie
                            cierpliwości i czasu?  Przynajmniej nie chciałabym, aby to całe
                            moje 'lalkowanie' tak było spostrzegane  :)
                         
                            Podziękowanie dla Mangusty :)
                         















13 komentarzy:

  1. fajnie mieć taką lalkową psiapsiółkę ♥
    ja mam tak ze Zbieraczką - serdeczną,
    życzliwą, pogodną a przede wszystkim
    pozbawioną jakichkolwiek lalkowych
    zahamowań, dzięki czemu nie kręci nosem
    na moje zdobycze od czapy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Doprawdy zauroczyły mnie obie lalki! Mają takie młodzieńcze, śliczne twarze!
    Dwie, piękne panny a za nimi łakocie...nic dodać, nic ująć! Pozdrowienia gorące!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna jest ta nowa wersja Lei czy jak jej tam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: fabulous new dolls. They are very beautiful and elegant.We keep in touch

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :