MOI OBSERAWORZY :

środa, 24 stycznia 2018

Jeszcze jedna ... Stefka





                                   .... z moldem Stefkowym, Tara Lynn  :)
                                        Też już miała swoje pięć minut, ale jak lecę
                                         z nimi to już po kolei  :D



Też chciała fotkę z Hiacyntem   :)             










                                                             tu z wcześniejszego wpisu




Tara Lynn  -  1993
fotka z sieci nie moja - tak wyglądała zapudelkowana 







32 komentarze:

  1. W tych kolorach podoba mi się tak samo jak w złotych włoskach i niebieskich oczach! Czarnulka jest śliczna! Jakie sprawiłaś jej cudne ciuszki i ekstra dodatki! Mnożą się u Ciebie Stefki jak grzyby po deszczu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Olu, mnożą się mnożą - chyba przez podział :P
      Cieszę się, ze ciuszki podobają Ci się :D

      Usuń
  2. Ta zdecydowanie jest moją ulubienicą. :)
    Podoba mi się w czarnych włosach i z wyrazistym makijażem.
    A ciuszki z błyskiem są świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stefki lubią blichtr ;-)
      Dziękuję ogromnie i serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  3. Piękna lalka i fantastyczne strój! Spodnie są wspaniałe :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejna - i oczywiście
    równie zachwycająca!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna dziewczyna.
    Ubrania bardzo twarzowe, a dodatki wprost powalające.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! :)
    Torebka oczywiście genialna, ale ta biało-srebrna koszulka jest cudna! Ależ mi wpadła w oko. :)

    Nie wiem czy to tylko u mnie tak jest, ale bardzo ciężko mi się czyta ten jasny tekst na wybranym tle. Muszę sobie zaznaczać tekst, aby go w ogóle zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, mówisz - masz. Po dodaniu komentarza tło wróciło do normy i już wszystko widać. Nie wiem co się stało.

      Usuń
    2. Kamelio dziękuję bardzo :D
      Tkania jest rzeczywiście bardzo fajna i świetnie się z niej szyje :)

      Usuń
  7. Fajnie ją odziałaś. Bardzo lubię czerwone usta i czarne włosy u lalek. Pozdrowionka. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, chociaż przyznam, że mnie najbardziej urzekła ta rzęsiasta.
    A strój rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  9. ... a już ją widziałam ^-^

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna modelka chętna do fotografowania :D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ma przepiękne włosy. Oczywiście, cała także jest piękna, nic dziwnego, że domaga się uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. NIE WIEM, No NIE WIEM, ale brunetki są dla mnie najpiękniejsze! Cudna jest Twoja Panna i pięknie odziana ... a za dbałość o dodatki i detale .. chylę czoła zdolna dziewczyno!!

    OdpowiedzUsuń
  13. He, he. Tara, widzę, jako jedyna u Ciebie zachowała swoje naturalne/firmowe usta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie i stylowo ja ubrałaś. Lubię takie dopasowane szczególiki :-) Super :-)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :