MOI OBSERAWORZY :

sobota, 17 lutego 2018

Światowy Dzień Kota





                                   -  ponoć mamy dzisiaj Dzień Kota
                                       mam ich aż trzy sztuki, ale tylko
                                                            Rysiaczek wystąpi jako przedstawiciel -
                                                            damy się pochowały i nie dały się focić  :P









                                                     fotka dla przypomnienia  :D


                                                   córcia Rysiaczka  - Marysia




                                                                      <3









24 komentarze:

  1. Ryszardzie! szaleję za Tobą!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najsmaczniejszego dla całej gromadki! U mnie dziś zajrzała tylko Inka, chłopaki chyba poszli świętować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego w Dniu Kota! Zdrowia, jedzenia bez konserwantów i zawsze wolnych kolan Paniusi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... no tak :D szczególnie tych wolnych kolan :D
      Kiduś pogłaskaj ode mnie swoją gromadkę <3

      Usuń
  4. Pupilek może wszystko! :))) Fotka z maszyną mnie normalnie rozwaliła :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a że mi się tak dupsko zmieściło to nie mogłam sama wyjść z podziwu :D Dzięki Olu <3

      Usuń
  5. Rewelacja! Ostatnie zdjęcie wymiata. :) Ja mam jedną kocią pannę, ale zamiast jak przystało na kota siedzieć i grzać się w domu, to łazi gdzieś po tym zimnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie u mnie kocice strzeliły focha ;-)
      a co kocur to kocur <3

      Usuń
  6. Na dwóch ostatnich zdjęciach ma minę pana i władcy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękny asystent do szycia :-) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocze kociarki! Aach, ręce aż się same wyciągają do głaskania i drapania za uszkami...

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :