MOI OBSERAWORZY :

czwartek, 27 lutego 2020

Ken




                                               Kupiłam tego sztywnego gogusia w Smyku
                                               z myślą i zamiarem, że przesadzę go.








                                                         Teraz to już nie wiem czy chcę,
                                                          drażni mnie ta jego szczęka  :(
                                       ale mam chyba 30 dni na to aby go oddać z powrotem do sklepu.






24 komentarze:

  1. Mnie się on nie podoba, jest mało męski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny. Tylko szkoda, że taki sztywny właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go sobie też sprawiłam z myślą o przesadzeniu ale zbyt opalony na ciałko dawcy. Ciało ma -nad podziw ponętne, umięśnione, więc zostanie na nim. Ale kudły mu przytnę, tylko jeszcze nie wiem jak... Mnie się on podoba,a ja do Kenów wybredna jestem ekstremalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, nie wszystkie chłopaki są fajne :P
      Tego oddałam z powrotem :)

      Usuń
  4. Jak Cię drażni, to oddaj, mało możliwe, że przestanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że trochę mnie zaskoczyłaś tym zakupem :)))
    Ken, i do tego sztywny?
    Bardzo jestem ciekawa, co zdecydujesz :)))
    Choć fryzurą na pewno zwraca uwagę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta szczęka to część jego kalifornijskiego uroku ;)! Chętnie bym go dorwała, ale nie mam dawcy ruchomego ciałka - obaj moi panowie są za bladzi...

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się załapałam na ten hit cenowy!
    Mnie się laluś bardzo podoba, a długie włosy to rzadka odmiana u Kena, który nie jest filmową postacią. No i teraz, gdy Mattel robi same gumowe kaski...
    Z włosami tej długości kojarzę tylko Paula od Hasbro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiduś oddałam go z powrotem do sklepu - nie zaiskrzyło :P

      Usuń
  8. Z tymi długimi włosami i wydatną szczęką to kojarzy mi się z Fabio w latach swej świetności. (Choć nie wiem czy oglądałaś Brygadę Acapulco) Rootowane włosy to plus, ale ciekawe czy da się dopasować jakieś ruchome ciało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się dopasować, bo nawet mam takie, ale spoko, już wrócił do sklepu :P

      Usuń
  9. Hm, ja też się nie mogę do niego przekonać, mimo tej jego fryzury...

    OdpowiedzUsuń
  10. ciężko mi cokolwiek doradzić -
    widziałam Go na żywca i jednak
    mi się podobał, więc...

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :