MOI OBSERAWORZY :

piątek, 20 marca 2020

Pandemia ...




                                     ... u nas też  :( :( :(
                                     a ja umieram ze strachu  :(

                                                                  fotka z okna na ogród





                                                              a na zewnątrz wiosna przychodzi     


                                    Zyczę wszystkim dużo ZDRÓWKA
                                                                   i więcej optymizmu niż sama go mam  <3

                                   



24 komentarze:

  1. Nie jest łatwo nie ulegać panice :-(
    Również życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najtrudniejsze jest przyjąć do wiadomości, że nie mamy za bardzo na nic wpływu. I możemy tylko zrobić wszystko, żeby zadbać o siebie i najbliższych.

    Na całe szczęście mamy hobby, które potrafi skutecznie oderwać myśli od tego, co nas przeraża. I należy z tego korzystać.

    Trzymaj się zdrowo! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale cię rozumiem. Ja codziennie ryzykuję zdrowie stykając się z obcymi ludźmi, taka praca. Staram się nie ulegać złym myślom.
    Siły i zdrowia - tego tobie i sobie życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, i mnie dopadają smutne myśli. Ewuniu, życzę dużo zdrowia i, mimo wszystko, optymizmu. Dla nas wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie strach dopada zawsze późnym wieczorem, w ciągu dnia jakoś udaje mi się go zdławić... W dodatku mam w domu panikarza, którego muszę uspokajać, więc przy okazji trochę uspokajam też siebie. Trudno zachować optymizm, ale dławiący strach też utrudnia życie. Życzę Ci dużo, dużo zdrówka! Na szczęście hobby i zwierzaki pozwalają się na chwilę oderwać od niewesołych myśli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... no tak :) są zwierzaki i lalki :D
      ale strach to ma takie wielkie oczy :(
      Dziękuję za wsparcie i Tobie też dużo ZDRÓWKA życzę <3

      Usuń
  6. Ewuś, grunt to zdrowy rozsądek -
    dobrze czynisz, że o siebie też
    dbasz - zdrowa Babcia i Mama to
    podstawa - i tego Ci życzę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ineczko, rozsądku to mi nie brakuje :)
      ale mimo to boję się :(
      Dzięki za wsparcie <3

      Usuń
  7. Życzę Ci dużo zdrówka i nie daj się tym co wokoło kraczą. A że zdrowy rozsadek stracili to fakt. Trzymanie ludzi na dworze przed sklepem czy apteką to koszmarny pomysł. Właśnie wczoraj się przeziębiłam, bo mnie przewiało, gdy stałam po pieczywo. Trzymaj się cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymaj się zdrowo Ewuniu - trzeba to wszystko przeczekać . Działy się gorsze rzeczy a ludzie przeżyli .

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrówka Ci życzę, Ewuś i poprawy samopoczucia :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przetrwania w ZDROWIU, Ewuniu.
    Pogłaszcz Ogoniaste.
    Do usłyszenia. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :