MOI OBSERAWORZY :

poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Ken BMR




                                 Jedyny z tej serii jaki mnie się podoba
                                                            i jeszcze w pudełku.

                                 Kupiłam, go jeszcze przed zamknięciem się w domu
                                  - czytaj  kwarantanną - to już miesiąc temu.





                                                       -  okulary ma


                                                     - pedałówka zawieszona na cyckach  :(


                                                       Pudełko   (od butów) fajna sprawa



                                                 Info po polsku  :P



                                                     bonusik -
                                                                  Rysiaczek uwalony na mnie :D



                                         
                                        Zdrówka Wam życzę i siedźcie w domu  <3





27 komentarzy:

  1. Kudy tam temu samurajowi do Rysiaczka. Co za wąs, co za pazurki.♥ Miło z takim siedzieć w domu, a moje wariaty siedzieć w domu nie chcą i mówią, że koty wola słoneczko i gałąź na drzewie. Może bym i spróbowała tej gałęzi, ale po tym siedzeniu w domu coś niecoś więcej ważę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądam tak tego faceta na różnych blogach i troszkę mnie zaczyna kusić. Ale na razie opieram się jego wdziękom. :) Bardzo jestem za to ciekawa jakie stylizacje czekają go u ciebie. A Rysiaczek jak zwykle uroczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Nana :D
      i w imieniu Rysiaczka też <3
      Facecik wart, a na żywo jeszcze bardziej :D

      Usuń
  3. Ale się Ryszard fochnął! :D Fajny Kenik, mnie się bardzo podoba i znajduje się na mojej liście życzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Cudny ten chłopak! Fajnie, że go masz :))) Czekam na zmianę stylizacji, nowe ciuchy i może ...buty! :)))
    Kociaczek słodki, podrap go za uszkiem ode mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu i już podrapałam Ryśka od Ciebie <3
      Chłopak zaskoczył mnie pozytywnie :D

      Usuń
  5. ojej, jakie mamy zbieżne gusty, no, no :)
    ten facio ma interesującą twarz a ciało
    ruchome to niezprzeczalny atut wobec innych
    trumniaków - bluza i nerka świetne ale od
    pasa w dół to już nie na moje nerwy (nie
    lubię u facetów gołych nóg i portek przed
    kolana, a te klapki - no nic, najważniejszy
    i tak jest MEN i to fajoskie pudełko)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :D ciuchy zawsze mnożna przebrać :D
      Dzięki Ineczko <3

      Usuń
  6. jak spojrzałam na Twego Ryśka
    od razu pomyślałam o Kajtusiu
    u moich Rodziców - 19lat razem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysiek ma już 11 lat :D
      Pogłaskaj ode mnie swojego Kajtusia :D

      Usuń
  7. Tak! Mnie też on się podoba. I zdobyłam to, ale jeszcze nie czas na prezentację...
    Rysiaczek słodki 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko domyśliłam się, że go masz :D
      Czekam na niego u Ciebie :D
      Dzięki <3

      Usuń
  8. Jakoś nie kuszą mnie panowie z tej serii, a post kradnie Rysiaczek.:) Pozdrawiam serdecznie i ślę głaski dla kotka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do panów to też mam różne i mieszane uczucia :)
      Rysiaczek jest super :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Ja pracuję i siedzę - więcej siedzę, bo kochany kierownik puszcza do domu wcześniej. Facet fajny, czekam na sesję z koleżanką BMR :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rysiaczek wygrywa dziesięć do jednego, ale Kenik też przyjemny. Zastanawiam się nad nim, ale to dopiero, gdy sytuacja się uspokoi i będę wiedziała, jak wyglądam, finansowo, bo z tej serii to jednak dziewoje kuszą mnie bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki w imieniu Rysiaczka <3
      Kenik na żywo jest jeszcze fajniejszy :D
      a tej serii to tylko on i ta ciemnoskóra były na moim chciejstwie :D

      Usuń
  11. Bardzo mi się ten Ken podoba, dobrze że zdążyłaś kupić go sobie do zabawy :). Rysiaczek przytulaśny jak zawsze :)
    Zdrówka i cierpliwości :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję <3
      Też się cieszę, że zdążyłam :D
      Tobie też dużo ZDRÓWKA :))

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :