MOI OBSERAWORZY :

czwartek, 25 czerwca 2020

Tereska




                      Trafiła do mnie od przemiłej Joli, znajomej z fb
                                                       i której bardzo dziękuję  :D

                               Właściwie to sam łeb -
                               dostała ciałko, ciuchy i teraz może Wam się pokazać.














                              I jak Wam się podoba Tereska z wielkim kwadratowym łbem? 
                                     Mam wrażenie, że ma jakieś wodogłowie :P




                                                                 mold z 1990 r. (5 rzęs)

                  -  tak wyglądała w pudełku - foto z sieci







23 komentarze:

  1. Podoba mi się bardzo. A sukienka to istne cudo- jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na fotkach promo jakaś wydawała mi się fajniejsza niż w realu :P Dzięki Marzenko <3

      Usuń
  2. Tereski muszą mieć duży łeb, o lubią się martwic ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygowała mnie sukienka.
    Ten wzór wywołuje wzrokowe iluzje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :D Tkanina ta jest świetna i ma tyle możliwości :)
      Dzięki Nana :D

      Usuń
  4. O, nie przypuszczałam, że ona ma takie długie głosy! W Twojej wersji i w kocim towarzystwie wygląda o niebo lepiej niż w pudełku, choć może tu przemawia do mnie ogromna awersja do tenisa :D. Świetna sukieneczka i kolczyki, od razu panna nabrała klasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybyła do mnie tylko sama głowa :)
      to trzeba było dać jej ciałko i ciuchy :)
      Dziękuję Chiriann <3

      Usuń
  5. Niby ładna i bardzo dziewczęca, ale faktycznie, jest jakaś dysproporcja w jej twarzy (mimo całej mojej miłości do Teres).
    Za to sukienka i dodatki, rewelacyjnie, podkreślają kolor jej oczu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kiduś <3
      ale ona ma tylko włosy do wykorzystania :P

      Usuń
  6. Taka jej uroda :-) Tereska mi się podoba, mam tę, z ciałkiem curvy i fajnie wychodzi na zdjęciach :)))
    Sukienka boska!

    OdpowiedzUsuń
  7. łeb jak sklep
    a ja i tak już
    jestem ZAUROCZONA!
    jakoś nie spotkałam
    Jej wcześniej, bobym
    zwabiła do się i już ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trafione w punkt :D
      mnie zauroczyła tylko na foto promocyjnym :P

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :