MOI OBSERAWORZY :

wtorek, 18 maja 2021

Bratki, Roxy i Rysiaczek

 

                                         W zasadzie nie nadaję lalkom imion bo i po co?

                  Mają swoje i jest ok 😚

                  Gorzej jak ich nie mają, a wchodzą na rynek nowe

                  tylko oznaczone cyferkowo.

                  No można by wówczas nazwać je np. Mattel 😏😎

                     Chcąc określić/nazwać lalkę, która do mnie trafiła

            wymyśliłam jej imię (na razie póki producent konkretnie jej nie nazwie)

                     -  coś od ubranka jakie dostała - Roxy 😆

                                              i wio w kwiatki i na ściankę







Ma piękny grecki profil








fotka z netu bo wcześniej zapomniałam zrobić, 
była na sztywnym ciałku



                Rysiaczek dzwoni, jeszcze nie wiem gdzie 😋






10 komentarzy:

  1. Śliczna panna i super te ciuszki.
    A ja nazywam swoje lalki, bo...tak.
    Rysiaczek dzwonił do mojej Klary, na bank 😜😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, panna ma bardzo szlachetne rysy.
    Ja to wszystkim lalkom wymyślam imiona. :)
    A Rysiaczek dzwoni po dostawę kocimiętki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysiaczek nie lubi kocimiętki, ale za to uwielbia lody :D
      Z wymyślaniem imion to jestem za leniwa, i jeszcze potem to
      pamiętać :D

      Usuń
  3. Panna Greczynka Roxy ma wspaniały profil! Lepiej jej w tej kreacji niż we własnej firmowej :). Rysiaczek dzwoni w swoich jakichś bardzo ważnych i niezwykle tajnych kocich sprawach :)!
    Moje lalki nazywam dla ordnungu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc, ja się już trochę gubię w tych imionach Barbioszek...:))) Raczej nie wymyślam imion, nazywam je tak, jak nazwał je producent. No chyba, że mają tylko numery!
    Twoja Greczynka ma naprawdę piękne rysy twarzy! To kolejna, śliczna dziewczyna, która udała się Mattelowi :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Olu, że to piękna dziewczyna :)
      i aż szkoda że producent nie dał jej imienia :(
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :