MOI OBSERAWORZY :

poniedziałek, 6 czerwca 2022

Ogród Japoński

 


                                            Piękny majowy dzień,

                                     a dzieci zabrały mnie do Ogrodu Japońskiego .



                                      Dzieci moje jak mogą tak mnie wspierają w tym 

                                  bardzo trudnym dla mnie czasie

                                      Jestem wdzięczna i bardzo DZIĘKUJĘ  💗












Bellatrix






trzy pokolenia  😉
























                                                            Chłopaki  😍





























                                                          Duże buziaki     😘😘😘😘😘





7 komentarzy:

  1. <3 <3 <3
    Dużooo ZDROWIA <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że mogliście się tam wybrać wszyscy razem, to wyjątkowo czarowne miejsce, świetne zarówno na spacer, jak i lalkową sesję! Co zresztą doskonale widać na przykładzie Bellatrix 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniało mi się, jak tam chodziłyśmy razem, i teraz mi smutno i tęskno :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała rodzinna wyprawa. Piękne fotki, modelka też cudna. Czy aby nie zaliczyła upadku do wody? Przedostanie zdjęcie w kwiatach jest mega śliczne. Najlepszości. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bellatrix w Ogrodzie Japońskim z pewnością się wybiegała. Miło widzieć Twoją uśmiechniętą buzię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for sharing the blog so well and I hope you have something new for me to study.
    ព័ត៌មានកីឡាបាល់ទាត់ថ្មីៗ

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne miejsce i wspaniała Rodzina :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :