MOI OBSERAWORZY :

poniedziałek, 19 listopada 2018

Murzyneczka




                       Z całą pewnością jest najciemniejsza w moim stadzie  :)
                        i z całą pewnością nie da jej się przesadzić na takie 
                        artykułowane ciemne ciałko, nie mam i nie mam pojęcia
                                                                      skąd takie wytrzasnąć  :P

                                             Jest to Barbie z serii fashionistas Nr 90
                        i też nie wiem o jakim moldzie, jeszcze się nie dogrzebałam,
                        może ktoś podpowie  :)

                         To już ostatni chcic kupiony przeze mnie  (w tym roku)


















                             Zmieniłam jej usta - kolor i kształt tak delikatnie.


                                                        Fotka w pudełku - tak wyglądała
                                                         z okropną pomadką na ustach.


                                                   Lalkę kupiła mi - Dobra Kobieta, 
                                                w stolicy bo u nas już nie do zdobycia.

                                                           Bardzo Dziękuję p. Joannie <3






26 komentarzy:

  1. Nie wiem, czy to oficjalna nazwa, ale mold widziałam w internetach podpisany jako Blorange :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nerchel :) też to widziałam, ale jakoś nie mam przekonania :( ale cóż trzeba będzie jakoś - przyzwyczaić się? :)))
      dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Też szukam mtm dla ciemnej panny jak coś trafię to Ci podpowiem :)
    W Twojej stylizacji zdecydowanie jej lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za pomoc :D
      i miło mi bardzo, że podoba Ci się w innym "wydaniu" <3

      Usuń
  3. pysiałek ten sam, który już masz
    lub miałaś - konkretnie mam na
    myśli pannicę z brzoskwiniowymi
    włosami i grzywką :)

    a szukając ciuszków w Careffourze
    dla mej 70cm Filomeny wypatrzyłam
    czekoladową petitkę z kucykami
    afro i kraciastą żółtą kiecką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ją :) bo to moja ulubiona :P
      Ta o której piszesz, afro w kraciastej żółtej kiecce,
      to że tak powiem nie mieści się w mojej "ramie" :D
      Dzięki Ineczko <3

      Usuń
  4. Bardzo jej pasuje ta wydawałoby się drobna zmiana. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mattel to już chwilami przegina (moje zdanie).
      Dziękuję Kamelio :D

      Usuń
  5. A musisz wszystkie przesadzać? Ja bym jej tylko tę szminkę zmieniła (coś mnie drażnią te majtkowe róże). Wystylizowałaś ją cudnie. Drażliwa zrobiłam czy co, bo wkurza mnie 75% mattelowskich ciuchów. W tych srebrzystościach dziewczyna ożyła, a jeszcze podziwiałam krzesełko, super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe... :P a szminkę to ma zmienioną już :P tylko tak jakoś głupio wyszło na foto ;-)
      Mnie też przeszkadzają te sztywniacko-foliowe ciuchy :(
      Dzięki Sówko i cieszę się, że podobają Ci się inne :D

      Usuń
  6. Tak, to ten sam mold co Patchwork Denim nr 60 i Rosey Romper nr 74. Nie sądziłam, że może być jeszcze ciemniejszy odcień od mojej Mbili Blue Brocade. Mattel chyba już przegina. Śliczny strój. Takie srebrno czarne ciuszki dodają pannie klasy i elegancji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze ciemniejszy nawet od tego :)
      Tu się zgadzam z Tobą :D - Mattel całkiem nie panuje :(
      Dziękuję Nana i serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  7. Ta panna jest super! Karnacja rewelacyjna! Fakt, ciężko będzie zdobyć artykułowane ciałko o takim kolorze, no ale może kiedyś...
    Uszyłaś jej cudne ciuszki i torebkę! Ta kurteczka normalnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki mały kożuszek :D
      Wiem, że jak na razie to nie ma szans na zdobycie takiego ciałka :(
      Dzięki Oleńko <3

      Usuń
  8. ale ją odstawiłaś! Co za ciuchy i... T O R E B K A! ^_^ Panna jak nie ona!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest! A ubranka, które jej podarowałaś, są o niebo piękniejsze od jej oryginalnego stroju.
    Właściwie, od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem tego modelu.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go mieć ten model w swojej "stadninie" :D
      Dziękuję serdecznie, jest mi miło i mocno pozdrawiam :D

      Usuń
  10. Śliczna! Te błyszczące srebrności idealnie pasują do jej karnacji. Bardzo mi się podoba ten kolor, choć taki problematyczny. Na przedostatnim zdjęciu wygląda zabójczo. Zaraz mi się przypomina, jak lubię lalki z prostymi włosami i zastanawiam się, czemu mam ich tak mało...

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna stylizacja! A panna zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej oryginalna sukienka, bardzo mi się podoba, ale Twoje ciuszki są o niebo lepsze!
    No i z nową szminką, ta piękna panna jeszcze zyskała :-)
    Teraz jest perfekcyjna.
    Zapudełkować i wsadzić na sklepowe półki ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe... dobre z tym wsadzeniem na sklepowe półki :D
      Dziękuję Kiduś <3

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :