MOI OBSERAWORZY :

niedziela, 27 listopada 2016

Fashionistas Barbie 2017





                                    Na przyszły rok   -  2017
                                           nowy wypust Barbiowatych


                                   Zdjęcia nie moje - z sieci  :)






                                                   Takie  -  CIACHA


                                                     ciemnoskóra moja faworyta co prawda gruba,
                                                                                 ale da się temu zaradzić   :P





                                                    ...  i Skipper  nowa  MtM



                                                  ... i  Barbie




                                                czy już je widziałyście  :)



34 komentarze:

  1. Ciemnoskóra petitka dla mnie też na razie najładniejsza! A te nowe fashionistas - szkoda, że Mattel robi im takie duże oczy :] Czy Skipper to pierwsza lalka sprzedawana "do góry nogami" ?? :D Nie widziałam wcześniej, dzięki za pokazanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... oczy można zasłonić włosami ;-)
      Skipper to chyba jakaś snowbordzistka :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Jak dla mnie ciemnowłose i ciemnoskóre to wszystkie faworytki! Na tę petitkę też ostrzę pazurki :-) No i ciemnowłosa MtM! Mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a to ciemne ciacho, całkiem, całkiem apetyczne :)))

      Usuń
  3. póki co - istnieje dla mnie tylko
    kobitka Nr 52 oraz facio Nr 5 ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku tyle piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam sie w lalce na deskorolce :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Skipper sportową już gdzieś widziałam na blogu, boska jest! Ciekawe, czy ma taką samą, szerszą twarz...co te nasze sztywniary :-)
    Pokazana czarnowłosa petite (z lodami na sukience) jest wprost cudna! Strasznie mi się spodobała! Oby jak najszybciej pojawiła się na rynku!
    Ciemnoskóra całkiem interesująca, tylko te jej usta są takie dziwne, ale może to tylko tak na zdjęciu się prezentuje :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lodziarkę też się ślinię :)
      Ciemnoskóra, nie wiem czy zauważyłaś ma pół łba
      bez włosów :(

      Usuń
  7. Mnie się podobają , ale czy wszystkie nie mogłyby mieć ciałek Mtm, nawet grubcie? Byłoby ciekawiej. Duże oczy mi nie przeszkadzają. Za to faceci, tacy raczej bez polotu. Przydałby się jakiś potężny facet, taki wiecie, do noszenia kobiety na rękach :), ale z ujmującą twarzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grubcie też mogą mieć ciałka Mtm - sama taką przesadziłam :)
      ależ masz wymagania co do facetów :)))

      Usuń
  8. Oj tak.... oglądałam i śliniłam się widząc tą i ową... i oczywiście owych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na zdjęciach wszystkie fajne, a potem i tak pewnie na żadną się nie skuszę, ehhh ... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne, co najmniej kilka trafi na łiszlistę. :) Fashki są fajne, ale ciuszki chyba z roku na rok mają coraz tragiczniejsze. Cóż, temu da się łatwo zaradzić. Za to MtM są super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą - Mtm super :)
      a ciuszki to masakra, jak fajne jakoś to tkanina woła
      o pomstę do nieba, albo na odwrót :(

      Usuń
  11. juz mam szesc wybranych a teraz jeszcze ta skipier..(dobre ze nie kupiłam jeszcze MtM)
    no i zaległe dwie ze starszego rzutu
    No i "modlę" sie by zrobili MtM tez dla tych nowych ciałek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy ta mała 56, z kucykiem to mbilii? czy jokaś tak?

      Usuń
    2. oj to szkoda, bo juz mam dwie,:(

      Usuń
    3. ... ale ta jest jeszcze inna :)))

      Usuń
  12. Ciemnoskóra wcale nie jest gruba, to petitka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. MtM już widziałam i szkoda tylko, że wysyłka do mnie jest dużo droższa od samej lalki:((

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :