MOI OBSERAWORZY :

sobota, 22 kwietnia 2017

W sieci wyszperane




                    Wyszperane w sieci - komplet cały,
                    zainspirował mnie do działania  :-)
                     Czapka, bluzeczka, spódniczka, getry
                     uszyłam dzisiaj tak po prostu -
                                                         w nerwach  :P

                      Miało być drapieżnie a wyszło słodko  :(

                    Co prawda nie miał być dla tej panny,
                    no ale trudno, chwali się nim teraz Tereska  :)













                                                           Majtki też ma  :P



                                                                  fotka specjalnie dla Aya ...





24 komentarze:

  1. Wiesz co, w nerwach takie cuda?! Ja to bym w nerwach co najwyżej zębami poszarpała materiał, a Ty rachu - ciachu i strój lalkowy udłubałaś. :D Szczerze podziwiam :D Bluzeczka jest superowa! Lala prezentuje się świetnie! Oryginalnie i ze smaczkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. majciochy też ma??? :O oszz Ty!

      Usuń
    2. Tak, właśnie tak to zrobiłam :)
      Zatrzepało mną, wzięłam materiał skroiłam usiadłam i uszyłam :D Pochłonęło mnie twórczo i już :)))
      Dzięki :D

      Usuń
  2. Ja w nerwach czasami rzucę jakąś szmatką w kąt a Ty szyjesz całe komplety! Świetny jest! Wszystko urocze a najbardziej getry i czapeczka w paski! Superowo Ci to wyszło a Tereska zadowolona, jak nie wiem co! :)))
    Pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ty czytasz w moich myślach! Tak mnie te majcioszki zaintrygowały, że oczyma wyobraźni próbowałam sobie ustalić styl bieliźniany, jaki zastosowałaś. A tu proszę - myk i jest fotka! Powiem Ci, że takich cudów to ja w tej mojej wyobraźni nie wymyśliłam! Piękne są! Hmm... A staniczka czasem nie planujesz wykonać? :D Jak już tak bieliźnianio w nerwach ruszyłaś... :P <3 :D Uwielbiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co im staniczki :P
      Cycki mają spoko, to mogą pomykać bez tego odzienia :D
      a majteczki to mają wszystkie moje panny :)))

      Usuń
  4. Ale twórcze te Twoje nerwy!:D Detale stroju mnie zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i tak miło mi się zrobiło :)))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Hihi, drapieżnie rzeczywiście mało, ale za to baaardzo słodko:) Rzeczywiście misio pasuje jak ulał:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka lipa ;-)
      Tylko lizaczek i misiaczek i tona cukru ;-)
      Dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń
  6. No faktycznie-nerwy to ty potrafisz twórczo wykorzystać.super słodki komplecie,a Tereska prezentuje się świetnie.majtochy genialne.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję :)))
      Ta... nerwy to mam wyjątkowo twórcze :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. czaszka raczej dekadencją trąci niźli
    drapieżnością - ale te getry zdobyły
    mnie na maksa!!! Tereska przeeepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne. A jakie słitaśne majteczki. :)
    Szkoda, że nie mieszkam blisko, co dzień bym Cie wkurzała, żebyś szyła takie cudeńka. ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ooooooo dzięki :)
      Ty jedna umiesz docenić urok 'dekadencji' :)))

      Usuń
  10. O !!! CZACHA !!! Uwielbiam czachy , a ta zrobiona przez Ciebie jest do schrupania :):) Czy ta czacha to jeden z objawów Twojego zdenerwowania ??

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :