MOI OBSERAWORZY :

czwartek, 3 sierpnia 2017

Dzień Lalki NRFB




                         Dziś mają swoje święto lalki
                                                                       w pudłach,

                                                 a to moje przedstawicielki tego gatunku  :D












                                                   Jest ich trochę więcej, ale to tylko te dzisiaj
                                                                są przedstawicielkami  :)
                                     Jak do tej pory nie wyciągnięte z pudeł to i pozostaną w nich.

                              Przydałoby się je zebrać razem do kupy i zrobić jedną zbiorówkę  :)






16 komentarzy:

  1. Takie ślicznotki! Ja bym nie wytrzymała i już byłyby uwolnione z pudełek��

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo...... Ja też bym nie dała rady trzymać w pudle.
    Nie mam żadnej NRFB, każdą muszę wyjść, obmacać, przeczesać i chwilę się pobawić 😋
    I przy okazji uwolnić od zamknięcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne,ale i ja uwolniłabym bidulki z pudeł...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wszystkie :) ruda z loczkami obecnie jest nr 1 na moim celowniku ;) ale ja raczej na pewno wyciągne ją z pudła żeby pasowała do reszty zdeboxowanych Model Muse.

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie :P. Ja chyba nie dałabym rady trzymać lalek w pudełkach :P. Musiałabym je wyjąć, hehehe :D
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam tylko jedną Lalaloops'ę w pudełku i chyba w nim zostanie. Rzadko kupuję nowe i tylko w celach zdjęciowych, a to wyklucza trzymanie w pudle. Z Twoich najbardziej podoba mi się pierwsza. Ma świetne włosy. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz piękną kolekcję Barbie Look! Chodziły za mną blondyny z tej serii, ale przez Twoje zdjęcia zakochałam się w rudej ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne. Sama bym nie wytrzymała i je rozpakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o nie, dla mnie to nie do pomyślenia, żeby nie móc potarmosić takich okazów:D

    OdpowiedzUsuń
  10. czy mnie oko zwodzi, czy więzisz
    trzy zjawiskowe przedstawicielki
    moldu Afrodita?!

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonałe pod każdym względem! Nie miałam pojęcia, że lubisz lalki w pudełkach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie na moje nerwy, patrzeć i nie móc podotykać ☺ Podziwiam, bo piękne. Ja nie mam nic w pudełku, za słabą mam silną wolę 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są piękne, ale mi to najbardziej podoba się murzynka w złoto-pomarańczowej sukience, no poprostu cudna,

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga
    http://miastolalek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i oczywiście będę zaglądać :D
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :