MOI OBSERAWORZY :

wtorek, 29 sierpnia 2017

znowu Mbili




                                 ... tak mocno, bardzo mocno jestem wściekła,
                                     że aż bym nazwała to inaczej ..............
                                 ale łażą po blogach takie elementy z pod ciemnej gwiazdy :P
                                 i potem komentują po chamsku moje wpisy  ble  :P

                                    Wracając do mojego niezadowolenie (tak skromnie)
                                zobaczcie sami, czy nie można się wściec?

                                    Mbili dostała nowe ciałko, nowe ciuszki, nową torebałkę
                                    i chciała się tym pochwalić a tu taka kicha!
                                Fotek już zupełnie nie mam czym robić  :(
                                Aparat całkiem zdechł, a komórka pożal się panie  :( :( :(
















                                            Nic innego nie pozostaje jak tylko zamykać bloga.


36 komentarzy:

  1. Ewka, przestań z tym zamykaniem! Aparat siadł? To nie koniec świata. Głupi komentarz - usuń. Nie daj sobie odebrać dobrego humoru. Jutro będzie nowy dzień i zobaczysz wszystko w lepszym świetle. "Zamknąć bloga, tego się nie robi lalkom " (hi, hi taka moja przeróbka noblistki;))
    W poprzednim wpisie część się nie pojawiła na ekranie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Sowo! moje Ty komentatorskie GURU!

      Usuń
    2. Szara Sowo - pewnie, że to nie koniec świata, ale jakbyś nie miała czym i jak pokazać to co zrobiłaś,
      to też byś się wściekała .brrrrrrrrrrr .........
      Dzięki za otuchę :D

      Usuń
    3. Ineczko! Tobie też dzięki wielkie :D

      Usuń
  2. Jakie:"zamykać"! Nie próbuj nawet o tym myśleć! Głupimi komentarzami się nie przejmuj!
    Mbili ma fajową sukienkę! Wygląda na dzianinową, czy to taki materiał? I ta kombinacja z tiulem - super! Poza tym torebeczka dżinsowa świetna! Muszę odgapić :)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamykać? Nie zamykać, ale bez zdjęć to nie ma żadnego sensu :)
      Tak Olu to dzianinka tak mięciutka, a tiulem z blichtrem tak wyszło inaczej :D
      Odgapiaj, nie ma problemu :D
      Jest jedynie w tym, że nie widać szczegółów co mie doprowadza do furii :(
      Dzięki Olu i również pozdrawiam :D

      Usuń
  3. Oszalałaś Ewula ???
    Dobrze Szara Sowa pisze.....usuń i olej. Twój blog, Twój teren !!!
    A nam nie zabieraj go, bo się zapłaczemy, chcemy nadal czytać i oglądać. Jednostki nie są ważne, my jesteśmy tu z Tobą ;-*

    I gdzie ja bym miała podziwiać te Twoje ładne lale i talent do szycia ???
    Znowu piękne rzeczy widzę uszyłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, ale nie będzie co oglądać, bo te foty to wychodzą tak jak bym nachlała się jakiś pomyj :(
      Denerwuje mnie, że prawie nic nie widać :D
      Dzięki Aguś za wsparcie :D

      Usuń
    2. To trzeba Ci aparat skombinować.

      Usuń
  4. Jakie "zamykać bloga"?A kto będzie te piękne lale i zdjęcia pokazywać?A kto będzie mnie inspirował?Nawet tak nie żartuj!!!
    Aparat można naprawić albo kupić,głupi komentarz usunąć,ale Ciebie nie zastąpi nikt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tak patrzę na Mbili i patrzę i...napatrzeć się nie mogę...I wchodzę co chwila na Twój blog i dalej patrzę...Cudnie ubrana i świetnie pozuje na tym ciałku...

      Usuń
    2. Aparatu już nie da się naprawić :(
      a z kupieniem to tak jakoś ciężko idzie z kasą :(
      Marzenko jesteś kochana i dziękuję ogromnie za miłe słowa i wsparcie :D

      Usuń
    3. Ciałko mimo, że dłonie nie mają artykulacji to jakoś to nie przeszkadza :)
      Nie wchodź za dużo bo i tak zdjęcia są do hm...
      bani i nie wiele widać :D

      Usuń
  5. A w dodatku i pomimo wszelkich przeciwności losu Mbili jest piękna i ma super ciuch :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A co to za komentator ??? Dawać mi go tu!
    A lala boska :) chyba się zainspiruję w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, żeby to się chciał ujawnić jak każdy normalny człowiek! Fuj z takimi :(
      Dzięki i będzie mi ogromnie miło jak się na coś przydam :D
      Dziękuję i pozdrawiam :D

      Usuń
  7. Jaka ona piękna... Moja sztywniara stoi z tyłu gablotki bo mnie irytuje to wygięte ciało. Ale wyjęłam ją i wciąż zachwyca mnie jej buzia. Świetna stylizacja. Torebeczka super ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciałko dostała inne to od razu lepiej (w poprzednim
      wpisie pokazałam)
      Dziękuję Ci bardzo i jest mi miło, że spodobała Ci się Mbili w nowym wydaniu :D

      Usuń
  8. Ojej ale nie fajne wyszły te fotki :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewa olej bezsensowne komentarze i po prostu usun! Twoj to kawalek blogosfery i jesli komus nie odpowiada to jego problem ...

    Lala za to cuuuuudna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko tak też robię i olewam :D
      Lala jest fajna, ale nie bardzo to widać na
      tych fotkach :D

      Usuń
  10. Ewa włącz moderację komentarzy na blogu i wyłącz anonimowe :) mniej komciuff ale za to bardziej wartościowe. Hejtery się nudzo dość szybko że tak się wyrażę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To, że aparat Ci padł nie powinnaś z tego względu zamykać bloga. Przecież każdemu może się to trafić, ale nie należy się poddawać, trzeba iść dalej :)
    Nie przejmuj się, poprostu jak będziesz miała ,, naprawiony'' aparat zrób drugie zdjęcia , post zawsze można edytować

    OdpowiedzUsuń
  12. Powściekaj się, jeśli poprawi Ci to humor ale nie przejmuj się takimi komentarzami :) . Jakością zdjęć też się nie przejmuj - każdy je robi tym, co ma pod ręką :) . Widać że laleczka jest piękna i szałowo wygląda na nowym ciałku .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki Kasiu za wsparcie :D
      miła jesteś, a ja chciałabym pokazać to co uszyłam,
      a tu taka lipa :(

      Usuń
  13. Lubię ten mold. No, ogólnie lubię czarne lalki : P
    Zdjęcia spróbuj może podciągnąć w programie graficznym? I najważniejsze, dobre światło ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No fakt, że awaria aparatu, bardzo utrudnia prezentację manualnych działań - ale pomyśl o tym, że to tylko chwilowe zakłócenia...
    Szkoda, że mieszkasz tak daleko - pożyczyłabym Ci jakiś mój sprzęt...
    Uszy do góry. Mimo wszystko.

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :