MOI OBSERAWORZY :

środa, 28 marca 2018

Holiday 2014





                                            Trafiła do mnie taka Barbie -
                                               
                                                                           Holiday 2014




                                                   
                                          - może ktoś ma w swoich zasobach taką jej
                                             kieckę to chętnie bym ją przygarnęła  :)


                                                      Wyglądała tak  :)
                                                                                      Fotka z sieci.






17 komentarzy:

  1. E tam, taką suknię, to sama uszyjesz, albo ładniejszą. Pozdrowionka.:)
    No bo bym zapomniała, Barbioszka śliczna, ma fajne czerwone usta i paznokcie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tymi ustami ujęła mnie :D
      No własnie zachciało mi się oryginalnej kiecki :P

      Usuń
  2. Też uważam, że zrobisz lepszą suknię. Mattel wcale się nie wysilił. A pannica zacna, lubię takie czerwone usteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko żeby mi się chciało jak mi się nie chce ;-)
      Też lubię takie czerwone usteczka :D

      Usuń
  3. Bardzo ładna, ogromnie lubię ten odcień blondu. A twarzyczkę ma taką delikatną, mimo mocnego koloru ust. Też jestem zdania, że suknia powstanie pewnie lepsza od mattelowskiej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ona ma taką małą główkę tak ja swojego czasu
      Super Starki :)
      Mam nadzieję, że znajdę jej swoją :D

      Usuń
  4. Ona jest bardzo elegancka! Model Muse są wśród moich ulubionych. Sukienka, dałeś jej wygląda pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... no tak :D
      i do jej buźki to ciałko bardzo pasuje :D
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)))

      Usuń
  5. Panna śliczna!
    Sukni nie posiadam, ale jestem pewna, że niedługo spod Twojej ręki wyjdzie suknia o niebo piękniejsza i do tego cudna torebunia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak po prawdzie to nie chce mi się jej nic szyć
      (czytaj sztywniara) :(
      ale dzięki Marzenko <3

      Usuń
  6. Ładniutka >^-^<

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna panna o ujmującej twarzy! Nie mam takiej sukni, niestety, ale popieram wypowiedzi przede mną... znajdź czas, uszyj kreację i zawstydź producenta :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Urodzona modelka! Jestem pewna, że wyczarujesz jej jeszcze piękniejszy strój.
    A jeśli chodzi o tkaniny, to czasem warto zerknąć do ciuchlandów - za bezcen można tam dostać suknie wieczorowe w całkiem przyzwoitym stanie (parę razy kupiłam zupełnie nowe), idealne na szałowe kreacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki za podpowiedź :D Spróbuję jak już tak namawiacie :D
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  9. lubię tę małą serduszkową sukienkę i już!

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :