MOI OBSERAWORZY :

piątek, 22 czerwca 2018

Tereska




                                 Mangusta kupiła mi dzisiaj taką Tereskę
                                 jeszcze jej kasy nie oddałam,
                                                            a już szuka nowego domu.


                                          Karolina specjalnie dla Ciebie

                                                                               - fajne zdjęcie jej zrobiłam :D :D :D


                                              - te już mniej fajne


                                               - ale za to wiaderko jest fajne i od Oli  :)






                  Jakimś dziwnym trafem, świetnie współpracuje z obiektywem, 
                                                                        bo chyba się domyśla,  że idzie w świat.




                   


31 komentarzy:

  1. A czemuż to, ach czemuż wrzucasz pannę z domu?
    Fajna. I fryzurę ma fajną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujące dziewczę. Z wiadrem do lawendy się zakrada, czyżby chciała pachnące saszetki robić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ona cuuudna jest - jakby co -
    po pensji chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona ma ładne włosy styl i szczęśliwy twarz :-). Ale nie w Twój gust? Koszula jest również piękny! Powodzenia dla lalka :-). Serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta twarz to rzeczywiście nie mój gust ;-)
      Dziękuję i mocno pozdrawiam <3

      Usuń
  5. Jest śliczna, nie widziałam jej jeszcze w sklepach w mojej okolicy :-) Ciekawa buźka i super bluzeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buźka nowej Tereski jest faktycznie dość ciekawa :D
      Iguś dzięki <3

      Usuń
  6. Ogolnie sliczna jest i chetnie ogladam ja na blogach ale sama raczej tez sie nie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miła lala, choć Barbiochy nie są tym, co sowy lubią najbardziej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia w lawendzie prześliczne, bardzo fajna sesja. I choć lalka jest bardzo ładna, to i ja nie czuję potrzeby jej posiadania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładniutka! I ma urocze kucyki. Czasem jednak tak jest, że coś nie zagra... i wtedy lepiej puścić lalkę w świat,by cieszyła kogoś innego. Na zdjęciach jednak prezentuje się świetnie. A wiaderko zabójcze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiaderko jest super :D
      a lalka już będzie cieszyć kogoś innego bardziej :)
      Dzięki <3

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Sesja faktycznie się udała
      w tych promieniach światła :D
      Eunice dziękuję <3

      Usuń
  11. Aha, ja też bym chciała, żeby mi ktoś kupił lalkę i bym jej nie wypędziła z domku :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tereska jest fajniutka i ma fajne kucyki :-)
    Ładnie wychodzi na zdjęciach!
    Kurcze, czy to wiaderko przemalowałaś? :)))

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :