MOI OBSERAWORZY :

czwartek, 14 czerwca 2018

Zapf Creation razy dwa




                     
                                                  ... czyli Jolina i Śnieżka 

                                                Jolinę miałam już jakiś czas,
                                    ale zachciało mi się jeszcze jednej tej fajnie artykułowanej
                                                  lalki i padło na Śnieżkę.

                    i tu z pomocą przyszła niezastąpiona  Ula  Moja kolekcja lalek i innych różności  


                                              Teraz mogą  cieszyć się sobą  :D


                         -  muszę napisać, że Śnieżka ma spinki kwiatuszki od Mangusty  :)















                                                   Śnieżka z Wampirzycą - Mangusty  :D


                      Wcześniej już ją pokazywałam, ale coś mi umknęło, że nie napisałam skąd 
                                          się wzięła u mnie :D


                               Nadrabiam błąd -                 Uleńko DZIĘKUJĘ  <3





25 komentarzy:

  1. Dziewuszki uroczo razem wyglądają. Ta sukienka z ostatniego zdjęcia świetnie podkreśla urodę Śnieżki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze te Jolinki. Może i do mnie kiedyś znajdą dróżkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oni są tak bystry:-). Żółta bluzka jest piękne! Ale miły weekend :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba ta żółto-niebieska stylizacja Śnieżki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo, jaki piękny duet! :D:D:D

    Twoje panny mają cudowne ubranka. Obie kreacje Śnieżki są fantastyczne, sama nie wiem, która jej bardziej pasuje. I butki. A Jolinka ma również świetną sukienkę, bardzo jej pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już trzecia :) i czeka na swoje pięć minut :D
      dziękuję Kamelio <3

      Usuń
  6. Dziewuszki sympatyczne mają buźki, super kiecuszki i zdjęcia fajne im pstryknęłaś.
    Pozdawiam😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie lalki w większym gronie są szczęśliwsze i lepiej się im żyje! Dobrze zrobiłaś, że zadbałaś o towarzystwo dla Joliny! Są cudowne i bardzo fotogeniczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. pasiaste dodatki
    zauroczyły mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopiero niedawno zobaczyłam te laleczki, ale przyznaję,że są niesamowicie urocze. A w parze wyglądają jeszcze lepiej! Na pewno cieszą się nawzajem ze swojego towarzystwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :D w parze zdecydowanie lepiej :D
      Chiriann dziękuję i serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  10. Bardzo lubie Jolinki wszelkiego rodzaju <3 Ciesze sie ze moglam pomoc w przygarnieciu Sniezki <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, ze lale sa szczęśliwe razem. Fajnie mieć taką przyjaciółkę w lalkowej gromadzie :-) Wiadomo wszak, że nie każdą Barbie da się lubić, a takie panny chyba są lubiane przez wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to bym określiła je jako - chciejki :D
      Dzięki Iguś <3

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :