MOI OBSERAWORZY :

sobota, 15 września 2018

Dzień Lalki Polskiej



                     

                                              Dziś zgodnie z kalendarzem Szarej Sowy
                                              obchodzimy
                                                                          Dzień Lalki Polskiej

                                                    niestety niewiele tego mam  :(


                                                                   
                                                             Krakowiaczek z "Cepelii"


                                                      malutki murzynek - 
                                                      taki jak miałam w dzieciństwie




                                              Porcelanowe Laleczki w strojach Ludowych



                                             
                                                       Fotki z dzieciństwa -
                                                       obie z siostrą trzymamy w rączkach
                                                       każda swoją









30 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcie. :) Dzięki, że się przyłączyłaś. :) Oddźwięk na fejsie super, tyle dziewczyn wrzuciło swoje lalki. :) Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ożesz, zapmniałam o regionalkach...
    super fotka - jesteś tak podobna
    do Mamy - pamiętam te maleńkie lale!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodką dziewczynką byłaś i tak Ci zostało ;-) Słodyczy nie ubywa :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem pokaźna kolekcja rodzimych dóbr lalkowych :)! Ja nie mam ani jednej, choć kiedyś kolekcjonowałam laleczki w strojach regionalnych (choć troszkę inne od Twoich). Co się z nimi stało? Nie mam pojęcia, a rodzina wypiera się wszelkie wiedzy na ich temat...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotki z dzieciństwa skradły cały post. Milusią dziewczynką byłaś, Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i niewiele, ale za to jakie cudeńka! Mam takiego Murzynka ;-)
    Zdjęcie - wzruszające.

    OdpowiedzUsuń
  7. Identycznego krakusa miałam w dzieciństwie! I kilka panienek z tej serii lalek, góralkę i coś tam jeszcze. Dziś niestety nie mam żadnej polskiej lalki. Ale na zdjęciach z dzieciństwa są, podobnie jak u ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ubrane regionalki :):) Też miałam takiego Murzynka .... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! :) Zdjęcie z przeszłości jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych zdjęć z przeszłości to już niewiele zostało :(
      Dziękuję Kamelio :)

      Usuń
  10. To jest niewiele? Masz całe mnóstwo! Ja nie mam ani jednej, choć w dzieciństwie miałam fajne lale :)))
    Załączone zdjęcie pełne rodzinnego ciepła - wspaniała pamiątka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu pewnie i też do Ciebie trafią :D
      Dziękuję i pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  11. Świetne polskie laleczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nie mam nic polskiego. I nie szkodzi :)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :