MOI OBSERAWORZY :

wtorek, 4 września 2018

Petrowa spółka




                                       Parę fotek zanim wygonię 
                                          całe to towarzystwo w świat.



                                                                        Petry  von Plasty 






                                                        Towarzystwo wzajemnej adoracji.


                                                                          Petra Lundby


                                                                 Peggy von Plasty siostra Petry








32 komentarze:

  1. Tunika Peggy mi się bardzo podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ... ale to prawie wszystkie gotowce
      poza sukienką w pasy :)

      Usuń
  3. jakby co - chętnie przygarnę
    Karmelkowowłosą Petrę z Jej
    złocistowłosą siostrzyczką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ineczko, a która to karmelkowowłsa?

      Usuń
    2. trzecia fota od góry -
      duet wielce smakowity!

      Usuń
    3. Tej małej już nie ma :) ale została Petra do z handlowania :D

      Usuń
  4. Wyganiasz je? Nie lubisz ich? Fajne mają buźki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim ulubionym jest Lundby Petra, ona jest piękny! Mam nadzieję, że piękne panie będą podróżować do innych kolekcjonerów szczęśliwy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecież to słodziaki i chcesz się ich pozbyć? jak możesz! takie biedulki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze stadko! Mnie chyba najbardziej przypadła do gustu Peggy, również dzięki ciuszkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z jednej strony mi ich żal, że chcesz się ich pozbyć, ale z drugiej Cię rozumiem i nawet zazdroszczę stanowczości.
    Ja nie umiem się pozbyć żadnej laleczki i nawet pudła już są ich pełne. Rzeczywiście lepiej byłoby znaleźć im lepszy, kochający dom :)))
    A dziewczyny na zdjęciach są fajne i baaaardzo sympatyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu fajną są ale nie bawię się nimi to po co mają się walać :(
      Dzięki Olu :D

      Usuń
  9. O jak długo polowałam na Peggy i... nie upolowałam przez te wszystkie lata. Masz szczęście, że ją zdobyłaś. Chętnie bym odkupiła, tylko kasy w tym miesiącu jak na lekarstwo...
    Piękna rodzina :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... już jej nie mam :( ale jak coś znajdę to dam znać :)))
      Dzięki Kiduś i pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Co one wszystkie takie zdziwione? :D

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :