MOI OBSERAWORZY :

niedziela, 7 października 2018

Kokeshi?



                       
                                      Razem z kokardą ma 12 cm, tylko dlaczego
                                      oczy okrągłe i usta w uśmiechu od ucha do ucha?
                                      Mimo to przytargałam ją do domu.
                                       Niech ma swoje pięć minut  :P









                                              Tak wygląda  dzisiaj Ogród Botaniczny
                                               z okna mojego balkonu - zaczyna być  kolorowy.








38 komentarzy:

  1. Rzadko, ale bywają kokeshi z okrągłymi oczami. Współczesne laleczki przedstawiają dużą dowolność, są i takie wzorowane na komiksowych postaciach i celebrytach, może być Yoda i Karl Lagerfeld. U mnie przebarwiają się na razie wiązy, sumaki i winobluszcz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam zwątpienie :D Człowiek jednak całe życie się uczy :D Yodę i Karla to już widziałam :)
      Dzięki Nana i serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Uśmiechnięta, by rozjaśnić jesienne dni.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczna laleczka. Dobrze, że zmierzyłaś ją z kokardą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna współczesna Kokeshi.
    To Ty mieszkasz naprzeciw ogrodu botanicznego? I dopiero teraz się przyznajesz? Uwielbiam ogrody wszelkie, zazdroszczę Ci widoku z balkonu. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kokeshi całkiem ciekawa. Dzięki tym oczkom jest bardziej oryginalna :D.

    Z chęcią poszłabym do takiego ogrodu botanicznego. Wygląda pięknie ^^.

    OdpowiedzUsuń
  6. oczy Jej się zaokrągliły
    z niedowierzania, że Ją
    wybrałaś a uśmiech nie
    schodzi z buzi - wszak
    nie zostawiłaś Jej tam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczka zrobiły jej się okrągłe, bo patrzy na Ogród Botaniczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajniutka <3 tez mam jedna tylko w blekicie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od Karoliny dostałam w błękicie to pokażę następnym razem :D

      Usuń
  9. Ogromnie oryginalna Kokeszka!
    U nas też drzewa zaczynają już łapać baśniowe barwy... :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. I u mnie już Jesień widać.
    Laleczka urocza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Laleczka jest w pięknych barwach i ma fajniutkie oblicze :-)
    Dobrze, że zabrałaś ją do domku :)))
    Ogród Botaniczny niedługo będzie pęczniał z nadmiaru jesiennych kolorów :-)
    Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogród to będzie już gubił te cudne kolorki :(
      Dzięki Olu :D

      Usuń
  12. Bardzo mi się podoba taka zadowolona z życia kokeszka! Taka bardziej bezpośrednia niż jej koleżanki ze skisłymi minami ;). A jesień u nas też już zawitała - klony wyglądają przecudnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodziutka, mimo iż oczka okrągłe to świetna jest ^^ ale czemu zdjęcie z okna? Do tego ogrodu warto się wybierać zwłaszcza, ze tak blisko <3

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :