MOI OBSERAWORZY :

wtorek, 16 kwietnia 2019

Jednorożec




                                    Prawie w jednym czasie dotarły do mnie dwie
                                                                                          nowe faszki  :) 

                                    Od Karoliny to ta wymarzona  <3
                                    a druga "Jednorożec" z przypadku  :)













                                Jeszcze nie wiem czy tego dzieciucha zatrzymam czy powiem pa pa,,,






25 komentarzy:

  1. Obie są bardzo ładne, ale pieguska wpadła mi w oko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szatynkę mam już dość długo
    ale jednak będę wyganiać -
    za to pieguską bym nie
    pogardziła :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to już chyba żadnej nowej nie chcę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są niczego sobie. Zawsze można trochę się nimi pobawić, a potem puścić w świat 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieguskę już komplementowałam, ale druga panna też nie od macochy! Ma ciekawy wzór na sukieneczce.

    OdpowiedzUsuń
  6. To są jedne z piękniejszych projektów tej serii, więc daj dziewczynie szansę. Może wystarczy ją przebrać, żeby wyglądała dla Ciebie przystępniej? U mnie jest na mtm i wiele dzięki temu zyskała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dałabym szansę młodej, wystarczy zmienić ciuszki. Mi się lala podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienusia to nawet mi się podoba, ale to ciałko takie sztywne :)

      Usuń
  8. Młoda zyskuje na przesadzeniu, no i ma cudne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najgorzej, gdy trzeba wybierać :)
    Pieguska jest dość oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie piegustka jest cudna :)
      Też bardzo nie lubię wybierać ;-)
      Pozdrawiam i dziękuję :D

      Usuń
  10. Ja bym zostawiła obie, bo są superowe! Czy dobrze kojarzę, że ta mniejsza ma takie cudne, długaśne włosy? Bo widziałam już taką przesadzoną na mtm i mnie normalnie oczarowała!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuś i ja ostatnio przytuliłam kolejną niunię - tym razem wreszcie znalazłam niezezowatą pannę z jednorożcem. Kocham je! Wszystkie najpiękniejsze z tej serii.

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :