MOI OBSERAWORZY :

niedziela, 28 kwietnia 2019

Daya





                                    Jak dla mnie to jakaś małolata, ale
                                    nie wiem jak ją Mattel sobie 'zakwalifikował'.

                                     Już dawno nie narzekałam  :P
                                Paskudny ma kolor pomadki i rozdziawione usta,
                                 a nie wspomnę o sztywnym ciałku ble...

















                                           Jedynie co ma fajnego to włosy :D 

                              są naprawdę świetne  -  i gatunkowo i ilościowo - tak jak lubię :)))
                              Ciałko dostała po Nikki, nową kieckę,  nowy wianuszek i jest ok :)



                                                           Dla przypomnienia - tak wyglądała.

                                                     Daya - mold z 2016 r,








29 komentarzy:

  1. Twoja stylizacja zmieniła ją na korzyść tak bardzo, że aż nie poznałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie Ją udomowiłaś -
    moja jednak wybywa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyzwoita jest, fajnie ją pokazałaś przez co zyskała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Usta jak rozumiem przemalujesz i będzie super. Kiecka śliczna. Podoba mi się figurka kotka, super tam pasuje. :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. O, a nie dalej jak dziś zastanawiałam się nad ta panną :D! Koniec końców nie kupiłam, ale teraz trochę żałuję - bo Twoja wygląda świetnie po Twojej "obróbce".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ona jedynie tylko nadaje się do obróbki przed pokazaniem :D
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  6. Małolata, czy nie, wygląda ślicznie po tym, jak ją "uruchomiłaś" i przebrałaś w przepiękną sukienkę. Naprawdę dużo zyskała i bardzo mi się spodobała!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienkę specjalnie dla niej uszyłam :)
      Dziękuję i cieszę się, że podoba Ci się jej zmaina :D

      Usuń
  7. Marudo, nie marudź, bo panna jest piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałą kieckę jej sprawiłaś, a włosy ma przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna i ma cudną sukienkę oraz wianek.

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie bardzo się podoba ta panna. W Twojej stylizacji wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmieniłaś tę lalkę w cacko! Sukienka przecudowna! Trafiłaś w materiał - jest obłędny! Tak, włosy ma rewelacyjne a we wianuszku wygląda ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiał kupiłam taki 20 cm bo faktycznie mi się spodobał :)
      Dzięki Oleńko <3

      Usuń
  12. Na twoich zdjęciach jest prześliczna. Ta sukienka pasuje jej idealnie :) i kolor ust też wygląda tu dobrze
    Na żywo widziałam same egzemplarze z żabimi twarzami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jest taka zła ;-) W obu wersjach ma dziewczęcy wdzięk.
    Oczywiście NIC o niej nie wiedziałam. Tak to się u mnie ostatnio porobiło, że od końca 2018 r. przestałam śledzić nowości...
    Cudny ten kotek i mini wazonik! :-)
    Pozdrawiam ciepło, Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiduś to jest wypust tegoroczny :)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  14. Wcale nie wygląda źle, choć rzeczywiście pomadka do zmiany.
    A w tej sukieneczce wygląda o wiele lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby tak :) ale sama nie jestem zwolenniczką lalek dzieciowatych :)

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :