MOI OBSERAWORZY :

sobota, 13 lipca 2019

MIŚKA





                                  Dzisiaj przed 15-tą odeszła
                                                                    moja

                                                         MISKA  <3







                                              Była tak bardzo kochaną kotką  <3
                                                       
                                                                                      Tęsknić będę ogromnie  <3








21 komentarzy:

  1. Smutne to wieści, Ewuniu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak strasznie mi przykro... Bardzo, bardzo Ci współczuję...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi przykro, współczuję :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykre wieści, współczuję Ci bardzo i tulę serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromnie mi przykro. Przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z całego serca współczuję ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjaciel zostanie na zawsze w sercu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu, bardzo, bardzo mi przykro. Wiem co czujesz, kiedyś też pochowałam kotka. Ale pomyśl sobie, że Twoja Misia już nie cierpi, poszła sobie do lepszego świata, za Tęczowy Mostek. Przeżyła u Ciebie wiele wspaniałych chwil i miała dobre kocie życie. Dałaś jej wszystko, co tylko mogłaś. Nie każdy kotek ma takie szczęście. Ściskam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się ciągle co mogłam jeszcze zrobić aby żyła jeszcze.
      Dzięki <3

      Usuń
    2. Ewuś, czasem nie da się więcej zrobić. Byłaś przy niej do końca, to bardzo ważne. <3

      Usuń
  9. Bardzo mi przykro. Współczuję, znam to uczucie niestety doskonale...

    OdpowiedzUsuń
  10. Zwierzaki żyją krócej i to ich najwieksza wada. Współczuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo, bardzo mi przykro. Współczuję utraty kociego przyjaciela.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem, co czujesz...
    Wiesz i Ty, ile kocich istnień pochowałam...
    Ściskam i tulę.

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :