MOI OBSERAWORZY :

niedziela, 7 lipca 2019

Facecik





                                 Przygarnęłam takiego chłoptasia, nie wiem tylko po jakiego grzyba.

                                  Próbuję ale wierzcie mi nic nie wychodzi, kiedy ZŁO i SMUTEK 
                                                                                                            wisi w powietrzu :(








                                                    Famosa w całej swej okazałości.






                                  Z dnia na dzień jest coraz słabsza, aż boję się z domu wyjść po chleb.








17 komentarzy:

  1. Biedna kocinka :(... Bardzo Ci współczuję i bardzo, bardzo mocno trzymam kciuki, by jednak się poprawiło, bo to może ta zła pogoda tak działała (mój koci staruszek też przez te upały nie czuł się najlepiej).
    Facecik sympatyczny i stara się wyglądać pogodnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, by kociak odzyskał siły. Życzę Wam tego z całego serca...
    Facet całkiem przystojny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi smutno z tego powodu, ciągle wierzę, że będzie dobrze i trzymam kciuki, aby tak było!
    Pogłaszcz ją ode mnie...♥
    Chłoptaś sympatyczny i fajnie odziany, choć pewnie nie poprawi Ci humoru...
    Ewuś, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Facecik fajny, ale szkoda, że oni wszyscy mają wmoldowane włosy.
    Współczuję z powodu pupilki :-(
    Trzymam kciuki i życzę, aby się poprawiło :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewusiu, bardzo współczuję :-( Przytulam mocno. :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ci współczuję i tulę serdecznie. Całkiem fajny men się u Ciebie pojawił.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromnie mi przykro. Życzę, żeby jednak siły się znalazły.
    A facecik sympatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. doskonale Cię rozumiem,
    teraz ważne, by Pupil
    nie cierpiał...

    OdpowiedzUsuń
  9. a facio wcale, wcale - taki
    trochę swojski Pan Gadżet :)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :