MOI OBSERAWORZY :

czwartek, 15 sierpnia 2019

Betty M&C




                                    Ponoć co ma wisieć to nie utonie :P

                                   I takim potwierdzeniem jest u mnie Betka,
                                   która pozostanie (chyba?)
                                   bo tak w przeciągu tych moich 7-lat
                                   przewinęło się już kilka Betek,
                                   ale jak dotąd żadna nie została
                                                 Po prostu nie było nam po drodze.

                               
                                           Ostatnia moja zdobycz - ta dam ...
                                 ładna buźka i nie ma tych okropnych wklejanych rzęsisków ...








                                ... a ręce nie swędzą co by jej wyciąć te włosiska.




                                                  I tu specjalne podziękowanie dla
                                                                Aya w świecie lalek
                                                   - za super Bluzeczki
                                                      (mam je w trzech kolorach)

                                                       Iguś - DUżE -  buziaki <3




           To już miesiąc minął jak odeszła Miśka, aja jeszcze bardziej za nią tęsknię :(





30 komentarzy:

  1. Jaka delikatniutka..., wygląda przepięknie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Betka śliczna! I pięknie wygląda zarówno w koszulce od Igi, jak i ogrodniczce.
    Ewuś, tęsknota pozostanie na zawsze. Wspominaj Miśkę i myśl, że jest jej lepiej w kocim niebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko :D
      Tak też o niej myślę, że w niebie jest jej lepiej i już nie cierpi.

      Usuń
  3. Śliczna i taka delikatna. Pięknie jej w zielonym, a włosy zawsze możesz wymienić. Ewciu, wiesz, że koty mają 9 żyć. Może trzeba rozejrzeć się za nowym wcieleniem Miski i uratować życie jakiemuś bezdomnemu kociątku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sówko :)
      Nowe wcielenie Miśki to ja mam w domu - jest nią jej córcia, która ma teraz 9 lat, ale to nie to samo.

      Usuń
  4. Buziaki Ewuś :-) Oby się dobrze nosiły :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Becia wygląda uroczo i ma ładną buzię.
    W zieleni jej do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nana dziękuję :) To ta buzia właśnie spodobała mi się :)

      Usuń
  6. Betty Teen to jest lalka idealna. Ona wygląda doskonale we wszystkim- i w sukni balowej i w ogrodniczkach. Za to ją ubóstwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda całkiem inaczej niż Barbie. Posiadam jedną Betty Teen i muszę przyznać że jest jedyna w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sobie o niej pomyślałam i dam jej szanse na pozostanie :) Dzięki :)

      Usuń
  8. Bardzo poważne dziewczę, ale ślicznie prezentuje się w zieleni!

    Bardzo Ci współczuję tej straty, wiem, że boli jeszcze długo... Mój biedulek właśnie jest operowany i siedzę jak na szpilkach, nie mogę sobie znaleźć miejsca i najczarniejsze myśli przychodzą mi do głowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze tęsknimy za przyjaciółmi, dom bez zwierząt jest okropnie pusty. Laleczka ciekawa, tnij waść wstydu oszczędź :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Futrzaki zawsze zostają u nas w sercach. Ja wciąż myślę o mojej kotce z dzieciństwa. Pamiętaj jednak, że jakaś futrzana kulka szuka na pewno domu...
    Co do lalki - jest cudna. W tym zielono-różowym zestawie wygląda po prostu obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kamelio w imieniu Betty :)
      a futrzaki to mam w domu jeszcze dwa, ale to nie to samo :)

      Usuń
  11. Lalka jest bardzo sympatyczna i może zamieszka u Ciebie na dłużej :-)
    Z doświadczenia wiem, że na taki ból i tęsknotę pomaga nowy pupilek :-) Kiedyś ktoś mi to doradził, nie chciałam wierzyć, bo przecież jak to? tak po prostu zastąpić innym? nie da się! a jednak to możliwe i nawet nie wiesz, kiedy nowy przyjaciel wypełnia pustkę w Twoim sercu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza, ale w kapelusiku wygląda bosko! Śliczna z niej dziewczyneczka :-)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :