MOI OBSERAWORZY :

czwartek, 1 sierpnia 2019

Syrenka

 



                                Na wstępie chciałam podziękować

                                                                                     - WSZYSTKIM
                                                DOBRYM LUDZIOM

                                 za wsparcie, za ciepłe i miłe słowa, za zrozumienie.

                                                                                           DZIĘKUJĘ.


                  Dziś pokażę parę fotek z plaży naszego Bałtyku.
                 Nie, nie ja tam byłam, tylko moi najbliżsi i plastyki.


                                          Syrenki przypływają na brzeg Bałtyku.


























                  

19 komentarzy:

  1. No proszę, ledwie przypłynęła, już księcia znalazła :) Zaraz, zaraz, a ten znak, co znaczy? Że wolny, czy, że pragnie wolności ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam to samo napisać! Syrenka już uwodzi swojego księcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I follow you on gfc 70 , follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ho ho, bałtycka syrenka bardzo śmiało sobie poczyna! Wie dziewczyna dokładnie, po co się wybrała na ląd ;)...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta syrenka. Ja jestem na etapie kombinowania ogona Arielce. Może w tym roku zdążę wstawić zdjęcia XDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh, upolowała coś syrenka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach te syrenki, ani się obejrzysz i kogoś złapią. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Syrenka, plaża, morze, piasek, zamek...no i wymarzony książę :)))

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :