MOI OBSERAWORZY :

poniedziałek, 28 października 2019

Happy Halloween





                                Jeszcze do Halloween zostało parę dni
                                 to już dzisiaj coś wkleję -
                                                później nie będę miała czasu.


                                  Dużo zdjęć :)

                                                                 






















                                                               Ruda piegowata


                                                          Warkoczykowa Alec







                                           Prawdziwa dynia ze światełkiem w środku.




No to  -  Happy  :)






22 komentarze:

  1. Suuuuper sceneria! A i modelki świetnie ubrane :)
    Kościotrupek jest fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że panny miały już wspaniałą Halloweenową zabawę. :)
    Pajęczyny, dynie i szkielety - lubię takie klimaty.
    A dziewczyna w sukience z kośćmi przypomina mi Lindę Perry z 4 Non Blondes.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynę już wcześniej pokazywałam, to jedna z nowszych faszek :)
      Dziękuję :D

      Usuń
  3. Fajne dekoracje zrobiłaś. Podoba mi się ten pająk z pajęczyną. Ja całe stado moich pająków gdzieś upchnęłam i nie mogę znaleźć, tak jak zresztą i pudełko z dyniami. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedźmowy klimat jak się patrzy! A same czarownice bardzo szykowne, widać, że czekały na odpowiedni moment z prezentacją nowych wdzianek :)! Świecący kościotrup na pewno rozkręci jutro imprezę jak się patrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a z czego ta wielgachna pajęczyna?
    warkoczykowa bez zębów też śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zauważyłam, że zamknęłaś usta "warkoczykowej" i dobrze :)))
    A tak na marginesie - skąd Ty tyle gadżetów halloweenowych wytrzasnęłaś?! Świetna, energetyzująca sesja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś Olu samo się uzbierało :D
      a na jej zęby to nie mogłam już patrzeć :P

      Usuń
  7. Wspaniałe zdjęcia!
    Twoje czarownice są boskie, a cała sceneria powala. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :