MOI OBSERAWORZY :

niedziela, 20 października 2019

Karl i wianek





                                  ... tak jesiennie, bo to dziewczę jesienne jest.







                                             Zrobiłam na tą jesień taki wianek  :)



                                                       Wreszcie wypuściłam ją z pudełka.



                                         Barbie Look - City Chic Review -   z 2017
                                                                                               
                                         z moldem Karl  - z 2013







31 komentarzy:

  1. Wianuszek jesienny cudo. Karl ma uroczą buzię i fantastyczne ciuszki. Słusznie zrobiłaś wypuszczając ja z pudła. Niech się dziewczyna jesienią nacieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Szara Sówko <3
      Jeszcze dwie Karl siedzą w swoich pudłach - Herbatkowa i Basenowa :P

      Usuń
  2. Jesienny wianek cudnie kolorowy.
    Panna śliczna. Słuszna decyzja z wypuszczeniem jej z pudła. Uwolnij też pozostałe..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko dziękuję :D
      Te pozostałe to muszą nabrać mocy :P

      Usuń
  3. I wianek jesienny, i dziewczyna w jesiennej stylizacji. :)
    Same śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ona, piękna dekoracja. Poza pudłem jej lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też się zastanawiam czy dobrze zrobiłam :)
      Dzięki Kamelio :D

      Usuń
  5. Super lalka, jedna z niewielu, która dostała w projekcie genialną stylówkę. Zazdroszczę jej szczerze, bardzo szybko zrobił się problem z jej dostępnością...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też moja decyzja o jej kupnie była błyskawiczna :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. Wśród setek "barbiuf" tą sweterkową uważam za najpiękniejszą lalkę Mattela. Od niej nie można oderwać oczu !!! Na szczęście też udało mi się ją -już dawno- upolować :)
    Wszystkim lalkom lepiej bez pudła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do oryginalnej stylówy-wspaniały ten sweter i zakolanówki, choć nie lubię szarości. Natomiast połączenie kolorystyczne szarość-brąz-czerń jest fatalne. Tak jak czerwień-pomarańcz-róż.Pięknie by jej było w bieli,kremach, beżach i brązach.

      Usuń
    2. Spróbuję jej coś innego uszyć :D
      Dzięki :D

      Usuń
  7. Zgadza się, dziewczę jesienne, ale cudowne! Bardzo mi się podoba w tym sweterku a otoczenie z wianuszka w żółto-brązowych kolorach niezwykle jej służy!

    OdpowiedzUsuń
  8. I panna piękna, i wianek piękny 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też ona zawsze kojarzy się z jesienią :). Wspaniale, że ją wypuściłaś, załapała się na sesję ze ślicznym wieńcem. Pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna modelka :)
    Uwielbiam jesień w tych wszystkich cudnych kolorach z Twojego wianka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekna panienka i cudowny, jesienny wianek. Buziaki. PS- dobrze, ze ja wypuszcilas

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna, dobrze, że wyszła z szafy ;)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :