MOI OBSERAWORZY :

piątek, 29 maja 2020

J.Lo.




                         W sprzedaży pokazały się ubranka - Puma

                         Jakoś tak się złożyło, że nie pokazałam,
                         ale wcześniej uszyłam taki zestaw sportowy,

                          dorobiłam PUME i J.Lo idzie poćwiczyć :)
                          Ma wszystko co trzeba w dużej torbie .
















Kupiłam taką kiecunie, ale to następna ją pokaże.





                                                     

21 komentarzy:

  1. sorki, ale niestety Twój strój
    jest nie tylko lepszy niż firmy
    ale i z fajnieszymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ożeż, puma wyszła super!!! Możesz wyrabiać podróbki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Rewelacja! Strój świetny i torba po prostu odlotowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja wersja Pumy jest świetna, a torba zakasowuje wszystko - prawdziwa Puma powinna się od Ciebie uczyć, jak robić dodatki. Jest genialna, idealna na trening i świetnie mieści to, co potrzebne. Dla mnie bomba :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja wersja super się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrz, jaka z niej sportsmenka! Superowy ten strój! I torba - rewelacja! Ty to masz pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Całość duuużo lepsza od oryginału! I kolorystyka, i dodatki, i wykonanie. A jak udało Ci się nadrukować tę pumę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puma zrobiona jest tak jak kot na torebkach :)
      Dzięki Kiduś <3

      Usuń
  8. Rzeczywiście, świetne. Super się prezentują ♥️

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja wolę Twoją wersję i to 100 razy! :)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :