MOI OBSERAWORZY :

niedziela, 3 maja 2020

Jolina




                                     Maj 
                                             to muszą być i piękne bzy.











                                                                            Wprost je uwielbiam 
                                                                                                                   <3




                           Moja Maryśka skończy  31-maja 
                                                                                    10 lat   <3

                                               Zyczę jej przynajmniej jeszcze raz tyle i dużo zdrowia  <3







24 komentarze:

  1. No piękne! I kreacja też bzowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja uwielbiam bzy.
    Super wiosenna sesja. Panienka przesłodka 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Bzów zazdroszczę, Jolinka pięknie z nich wygląda. A ja się cieszę, że u nas od trzech dni pada. Świat się zazielenił i pączki bzu podrosły. Cieszę się też z tego, że mam następną odmianę bzu, na razie mały krzaczek, ale może dożyję, że zakwitnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj, ja też uwielbiam bez! Ten liliowy u nas także już kwitnie, powoli rozwija się ciemnobordowy, a białego coś nie widzę... Mam nadzieję, że nie wykończyły go przymrozki. Jolinka pięknie wygląda w tej powodzi liliowości, i urodą i kolorkami doskonale się do nich dopasowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi kolorkami to tak jakoś samo wyszło :)
      Dzięki Chiriann <3

      Usuń
  5. Lilaki to moje ulubione krzewy. Ich zapach czuć nawet przez maseczkę. :) Żałuję, że przez ten wirus nie mogę normalnie cieszyć się wiosną i focić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim najserdeczniejsze życzenia dla Jubilatki :)
    Moja Kiki miała 20 lat - więc to się da zrobić !! :)
    Jolinki są śliczne - też mam jedną . Wąchać kwitnące bzy to wielka przyjemność - Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna sesja.:) Jolinka w liliaku wygląda prześlicznie. Głaski i zdrówka dla koteczka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolina wygląda tu naprawdę ślicznie i widzę, że nosi ładne ubranko! Pewnie nowe!
    Bzy są piękne i pięknie pachną!
    Pozdrawiam Ewuniu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolina ma ubranko na sobie jeszcze od zeszłego roku, ale wtedy już nie było bzów :)
      Dzięki Olu i również pozdrawiam <3

      Usuń
  9. Piękne bzy i piękna lalka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ps. Najlepsze życzenia dla Marysi!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyna pięknie wygląda, w życiu nie dałabym jej 10. lat!
    Niech trwa w zdrowiu :-)

    Takie bzy pewnie rozkwitły już w ogródku przed kamienicą mojej Babci. Posadziła je blisko 4 dekady temu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... no właśnie :) bo to dziewczyna :D
      Takie BZY przed blokiem rosnące są najfajniejsze :D

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :