MOI OBSERAWORZY :

niedziela, 5 lipca 2020

Ruda




                           Dawno jej tu nie było,
                                                             aż prosiła się o sesję  :)


                                           
                                                                ...  a to taka ładna buźka








                                                       To założyłam sukienusię, torebusię i na ściankę
                                                                                                           -  proszę bardzo.





25 komentarzy:

  1. Śliczna panna. A sukienka i torebka genialne- jak zwykle zresztą.
    Super fotki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, osobiście jestem fanką torebek w swoim i lalkowym życiu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identyczną siatkę na koty-tzn przeciw kotom, tzn przeciw pogubieniu kotów własnych :) A rudziutką strrrrrasznie lubię. I nawet Mój, który twierdzi, że mam paskudne lalki ją jedyną lubi.Czy tylko mi się ona kojarzy z Marusią z Czterech Pancernych"? I jemu najwyraźniej tez, choć się nie przyzna, ale ja swoje wiem.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje lalki to maja szczęście, dostają fajne ciuchy i jeszcze fajniejsze torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ruda to miała farta! Taką rewelacyjną kieckę jej założyłaś! I torebusię! Śliczny materiał i perfekcyjnie dobrałaś buty :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiał,kidyś kupiłam tak na spontanie, albo się przyda albo i nie :)
      Dziękuję Olu i bardzo mi miło <3

      Usuń
  6. Nawet zapomniałam, że taką masz :D Fajne wdzianko i kolor butów jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja lubię ten pysiałek...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ruda się naczekała na sesję, ale warto było - sukieneczka i torebka są genialne! Bardzo podoba mi się nadruk na materiale, idealnie trafiony ze skalą :). A i zielone dodatki pasują Rudym jak mało komu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydałyby się jeszcze do koloru jakieś zwisy w uszach :)
      Dziękuję i jest mi ogromnie miło <3

      Usuń
  9. Mojej już dawno obcięłam włosy i nie żałuję. :)
    Ale moja rudaska twojej może pozazdrościć tylu wspaniałych ciuszków i torebek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja ruda poszła w świat i niestety żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... no a teraz chcą za nią masakryczą kasę :(
      Dzięki Elena :)

      Usuń
  11. Buźka buźką, ale ta torebka!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknotka :-) Kiedy lalka dostanie nowe ciuszki i torebusię od razu odżywa ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu pięknieje :D tak jak każda kobieta :D
      Dzięki Iguś <3

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :