MOI OBSERAWORZY :

czwartek, 23 lipca 2020

Siostry Tango




                                 To ten sam mold
                                                          a takie rożne  :)
                       
                                           i kto by pomyślał, że to siostry
                                                                                         bo ja nie :)









                                          Jedna dostała sukienkę, a druga kombinezon
                                                                    i po malutkiej torebeczce.
















25 komentarzy:

  1. Makijaż potrafi cuda zdziałać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zabłysnę dyplomacją, jako ta stłuczona żarówka: uroda obu bardzo oryginalna :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zachłysnę się...bladym ciałkiem mtm ! Nie ukrywam, że zaraz bym łepetynę urwała, bo jakoś mnie uroda tej skośnookiej nie porwała. Ciemnowłosa o wiele przyjemniejsza dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie łepetyna zostaje - u mnie :) bo podoba mi się bardzo :)
      dzięki Selinko :)

      Usuń
  4. Piękne,każda na swój sposób, choć muszę przyznać, że bardziej podoba mi się ciemnowłosa. Kostium jest the best.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie dziewuszki śliczne, choć gdybyś nie wspomniała, ja też nie dopatrzyłabym się między nimi rodzinnego podobieństwa :). Cudnie je odziałaś, no i te torebeczki! Uwielbiam Twoje torebeczki,zawsze potrafisz wyczarować coś zaskakującego :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. sorki, ale śniada Tango
    na zawsze będzie Nr 1 ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Siostry po różnych tatusiach ;) Opalona bardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie widzę żadnego podobieństwa :0( ale ja ślepa jestem ;0)

    OdpowiedzUsuń
  9. Opalona panna zdecydowanie ładniejsza.
    Za to stroje i dodatki wspaniałe w obu wersjach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Bo do tanga trzeba dwojga", albo lepiej ... dwie :)))
    Obie fajne, choć zupełnie niepodobne. Za to torebeczki rewelacja, zwłaszcza ta okrąglutka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kufereczeka to tak mi pomysł wpadł w momencie :D
      Dziękuję Olu <3

      Usuń
  11. Obie mi się podobają...I kto powiedział, że bliźniaczki muszą być identyczne...

    OdpowiedzUsuń
  12. W życiu bym nie powiedziała, że to ten sam mold...
    Ta zielona torebeczka to coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bliska i na żywo to nie ma wątpliwości :)
      Zielona torba to tak powstała w momencie :D
      dzięki Kamelio ,3

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :