MOI OBSERAWORZY :

środa, 2 września 2020

Ken




                            Nic nowego nie mam to wyciągam na światło dzienne
                            fotki, które jakiś czas temu porobiłam
                                                               i tak dla porównania idzie Ken i Blaine.

                            Znalazłam to wystawiam.









                             Blaine z 1999r i taki z niego ładny chłopczyk a taki golutki :D  
    




                                          tak wyglądali w pudełkach swoich    





26 komentarzy:

  1. O, mam obydwu :)Fajne porównanko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Testosteronem dzisiaj powiało :)! Przystojni panowie dwaj, choć przyznam, że Ken podoba mi się chyba trochę bardziej. Za to Blaine ma ciekawsze ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak z konieczności - brak ciuchów :D
      Dzięki Chiriann :D

      Usuń
  3. Za Kenami jakoś nie przepadam, ale Blaine to już inna sprawa. Podoba mi się w serii Generation Girl i jako Cali Guy. Twój ma takie samo ciało jak mój Flavas. W tamtym okresie lalkowe ciuszki były jeszcze w niezłej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego Blaine to bym nie wygoniła, ale włosy Kena mi zupełnie nie pasują. Jaka szkoda, że nie mam zdolności fryzjerskich. Chyba dlatego wolę chłopów z wmoldowanym owłosieniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę mnie zaskoczyłaś tym gołym facetem, bo znam Twoje zdanie na ten temat :)))
    Poza tym obaj fajni i nie należy ich ignorować, bo za kilka ładnych lat będą pożądani jako "zabytkowe" chłopaki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...no masz rację - nie znoszę pokazywać golizny lalkowej :)
      Do ubrania to przed nimi BARDZO duża kolejka :(

      Usuń
  6. Blaina mogłabym chapsnąć, taaak...

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że obaj dużo czasu spędzają przed lustrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och! Zupełnie jak mój Józuś! ;0) z Sexmisją mi się skojarzyło ;0)))
    Faceci na wagę złota ;0)
    Pozdrawiam serdecznie ;0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Moniko :D
      ...a już myślałam wypędzić ich z domu :P

      Usuń
  9. Testosteronem nas dzisiaj szczujesz...

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :