MOI OBSERAWORZY :

piątek, 11 września 2020

Mbili




                            W sierpniu pokazałam ją i zwróciła uwagę
                            Nana na jej oczy
                                                          i super  :)

                               bo w ten sposób mogłam naprawić
                                                          partactwo Mattela  :)


                                                      Naprawione         -            Przed


                         Biję się w klatę - nie zauważyłam bubla i
                                                                                          WIELKIE podziękowanie dla
                                                                             
                                            Nany z
                                                          https://ganbaranaipl.blogspot.com/











16 komentarzy:

  1. Kontrola jakości u Mattela to chyba stanowisko stale nieobsadzone... I tak dobrze, jeśli lalka nie ma zeza zbieżnego albo rozbieżnego i problem da się skorygować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się namęczyłam, żeby wypatrzeć różnice-ale mam, znalazłam !Zgadzam się z przedmówca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak było ze mną, coś nie pasowało mi i nie zakumałam co?
      Dzięki Selinko :D

      Usuń
  3. Może to był taki celowy zabieg Mattela, żeby spróbować czegoś nowego, ja jednak wolę jak bliki są w jedną stronę. Teraz wygląda lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Nana jeszcze raz <3
      Też nie lubię kiedy każde oko patrzy w inną stronę :)

      Usuń
  4. A co było nie tak? Mnie się tam ona podobała i nie widzę różnicy :D Jest pięknotką ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetliki w oczach, były tak namalowane jakby miała zeza :(

      Usuń
  5. Wreszcie dopatrzyłam, ale myślę, że to celowo zostało usytuowane, co nie znaczy, że wyszło udanie.
    Teraz wygląda świetnie! Dobra robota, Ewuniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdę mówiąc, nie wiem, co się zmieniło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. światełka w patrzałkach :)))

      Usuń
    2. odp: dla Karoliny - bliki w oczach :)

      Usuń
    3. odp: dla Inki - nie potrzebuję adwokata, sama umie odpowiedzieć Karolinie!

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :