MOI OBSERAWORZY :

niedziela, 3 czerwca 2018

Livka i czereśnie




                                           ...  przyleciała prosto z Londynu  :)
                 
                                        i jest jednym z prezentu jakie dostałam od -
                                             
                                                                                                          Mangusty

                                                         Dziękuję Karolina  <3


                                             

                                     UWAGA - dużo fotek!

















                                                               
                                                            Przywitanie z Rysiaczkiem  :D




                                           Kolczyki o tej porze roku - koniecznie z czereśni.








28 komentarzy:

  1. serduszka, podziękowania, nikt mnie żmiją nie nazywa... kim jesteś i co zrobiłaś z Ewą?!?! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Livka cudna! I te zielone oczęta - bomba! A kot - haha, mam skojarzenie - Kaźmirz! Witia wierzchem jedzie! Nie może być. Na kocie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi ... no na kocie :D
      Dzięki Nana i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Livka śliczna! Spódniczka z koronki super! A cała stylizacja i sesja po prostu oszałamiająco owocowe i kwieciste! Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko cieszę się, że podoba Ci się owocowe i kwieciste :D
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  4. Cudna i zielonooka. Czereśnie uwielbiam. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są wspaniałe! Bardzo oryginalny z wiśni, kocham go < 3. Aha Liv jest piękna lalka i kot najwyraźniej zgadza się :-). Serdeczne pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rysiaczek skradł całą moją uwagę. Cóż za piękny i grzeczny kot! Ugłaskaj go ode mnie :) Laleczka ma cudne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że masz zielonooką
    z ciemnym czerepem - choć
    mnie poprzez skojarzenie z
    Mają Sablewską odwidziała
    się na amen ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę nie cierpię Sablewskiej ale Livki lubię :D
      Dzięki Ineczko <3

      Usuń
  8. Fotka, z leżącą na kocie Livką, rozwaliła mnie doszczętnie :)))
    Kolczyki z czereśni są bardzo oryginalne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysiaczek lubi współpracować z lalkami, ale tylko on jeden :D
      Dzięki Olu i gorąco pozdrawiam :D

      Usuń
  9. Hahaha, miałam pisać o Witii, ale mnie Nana ubiegła! :D

    Livka super, pozdrawiam bliźniaczkę mojej panienki. :) Czereśniowe kolczyki kojarzą mi się z dzieciństwem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... mnie też, dlatego założyłam je lalce ;)
      Livka pozdrawia Twoją <3
      Dzięki :)

      Usuń
  10. Ledwie przyjechała, a już poczuła się bardzo swobodnie i nawet zaprzyjaźniła się z Rysiaczkiem! Mmm, czereśniowe kolczyki wyglądają bardzo smakowicie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona nie miała wyboru, ale najważniejsze że Rysiaczek się z nią zaprzyjaźnił :D
      Kolczyki pyszne były :)))
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  11. Chce się krzyczeć: LAAATOOOO!!!
    Kochany Rysiaczek. U mnie 3 z 4. zeżarłyby lalkę ;-(
    Recydywa, Hołota, Nadzieja.
    Tylko Belzebub darowałby jej życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a u nas jest już LATO i oby jak najdłużej trwało :) Rysiaczek to kochany kocurek :)
      Serdeczne dzięki za imiona Twoich pupili :D
      Pogłaskaj je ode mnie <3

      Usuń
  12. Super sesja, zdjęcia na kocie to najlepszy dowód na to, że w przyrodzie istnieje symbioza :D - rewelacja! Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eunice dziękuję serdecznie :) i zupełnie się z Tobą zgadzam <3

      Usuń
  13. Czereśniowa panienka w pakiecie z Rysiaczkiem :D Urocze ;-)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :