MOI OBSERAWORZY :

środa, 27 czerwca 2018

Goddess z flokiem






                                         Dostała wreszcie  nowe artykułowane ciałko,
                                           a co się na nie naczekała to jej i moje   :P
                                                                 Fotki takie sobie na balkonie.
                                   
                                     Biżu zrobiła na pożegnanie Karolina - dzięki  :D








                                                 Kolor idealnie pasuje główka do ciałka.






28 komentarzy:

  1. Fajnie, że udało dobrać się artykułowane ciałko, bardzo ciekawa panna, z tym kolorem skóry i fryzurą aż prosi się o jakieś bardziej "etniczne" wdzianko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W etnicznym to się już (chyba) nachodziła :)
      Dzięki serdeczne i pozdrawiam mocno <3

      Usuń
  2. Śliczny pysiaczek :o)
    A wyczekane bardziej cieszy :o)
    Pozdrawiam serdecznie :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a już straciłam nadzieję, że uda się :D
      Dzięki Moniko i serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  3. Przeczytałam "goddess z fiołkiem" i myślę sobie: a gdzie moje bratki?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm ... że tak powiem - nie ma :( i nie chciałaś nawet zabrać je ze sobą :P

      Usuń
  4. Widzę, że i ty dorwałaś łubiankę. ;)
    Dziewczę ślicznie się prezentuje na artykułowanym ciałku. I takie długie kolczyki bardzo jej pasują. Mojej Mbili też by się takie ciemne ruchome ciałko przydało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna jest! No i żebym się mogła do czegoś przyczepić ;)
    To nie miałaś do floka pod ręką kręconych kudełków?
    Od dawna marzy mi się Murzynusia z kręciołkami na łebku, ale właśnie takimi flokowymi, króciutkimi. Mam nawet od dawna schowany materiał na etno ciuszek. Niestety ostatnio całkowita lalkowa posucha, ani czarnej, ani białej, nawet na lekarstwo. No i wolałabym, żeby była taka ciut starszej daty, nie nówka. No, ale jak Ty się doczekałaś swojej, to może i ja kiedyś będę miała szczęście. Fajne biżuki i ta malusia łubianka. Pozdrowionka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam kręconych kłaków :(
      a poza tym jak je przytniesz/potniesz to już nie będą kręcone floki :P
      Dziękuję Sówko <3

      Usuń
  6. Czekała i się doczekała. Warto było, bo wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... aż dwa lata :)
      Eunice dzięki <3

      Usuń
    2. Dwa lata to kawał czasu! Dobrze, że jej sprezentowałaś to śliczne ciałko! Wygląda obłędnie! Ten odcień skóry jest fantastyczny!

      Usuń
    3. ... a namawiałam Cię do kupienia :P

      Usuń
  7. Idealne odwzorowanie koloru! I kocham włosów :-) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna fryzura! Teraz dopiero mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też chyba o to chodziło :D
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba, to chyba jedna z najładniejszych główek AA, jakie widziałam. Wygląda posągowo, a artykułowane ciałko pozwala jej dodatkowo jeszcze pięknie pozować. Warto było czekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Mattel to tak lubi schrzanić, a potem człowieki muszą kombinować jakby zebrać w całość co by miało sens :D
      Dziękuję ogromnie <3

      Usuń
  10. Wygląda świetnie. :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, a dlaczego ja tu nic nie pisałam? :D :P
    Wiesz, Twoja panna przypomina mi teraz jedną z tych drogich kolekcjonerskich Basic, ale jest o niebo fajniejsza. PS: masz śliczne kwiaty na balkonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aya za kwiaty i za pochwałę Goddess :D
      to tak jakby awansowała na wyższą półkę :))))

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :