MOI OBSERAWORZY :

sobota, 6 października 2018

Holiday 2014




                             Jakoś tak w marcu pisałam, że trafiła do mnie holidayka
                             bez ubrania  :)
                             Z pomocą przyszła Uleńka z za Odry :)

                                                     https://moja-kolekcja-lalek.blogspot.com

                                            Lalka dostała swoją piękną kieckę

                                                                             Uleńko  - DZIĘKUJĘ  <3



                                                   Bardzo uroczo i od razu lepiej   :D








                                                    ...  a tak bida czekała na kiecunię


                                             Fotka z netu dla przypomnienia jak wyglądała
                   


                        Nie mam ostatnio czasu, a zaległości się piętrzą ze zdwojoną siłą  :(
                    a jeszcze została do pokazania  Jolina, która też od Uleńki do mnie przybyła - eh...








34 komentarze:

  1. Podobają mi się okolicznościowe panny, szkoda, że są takie sztywne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, suknia jak z żurnala. Fantastycznie teraz wygląda. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne te skunie, tylko niestety te ciałka model muse mnie odstraszają. Ale może twojej panny jest lepiej wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, tak być powinno :-)
    Różowy to zdecydowanie nie jej kolor. Tylko czerwień ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kreacja wspaniała i panna wygląda genialnie! I te buciki...

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienusia tymczasowa też fajna!
    ale wiadomo - elegantki nie mogą
    mieć tylko 1ego ciuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna lalka i kiecka też niesamowita. U mnie też czasu brak.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooo, to teraz Twoje dziewczę może już występować w pełnej krasie! Złoto i czerwień bardzo jej pasują. A czas jest wredny - nigdy nie ma go wystarczająco dużo na wszystko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... no tak :D z tym czasem ...
      Dziewczę na stojaczku od razu lepiej się czuje :D

      Usuń
  9. Pieknie teraz wyglada <3 Ja tez ja mam wiec moja macha raczka do Twojej <3 :D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna dziewczyna! Jak ja lubię panny w wieczorowych strojach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, piękna... A w swojej oryginalnej sukni wręcz zjawiskowo piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo elegancka z niej dama ale uważam, że dałabyś zdecydowanie radę sama uszyć jej taką sukienkę :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. na pewno jakieś wieńce pleciesz grobowe znowu :P

    OdpowiedzUsuń
  14. No i proszę, jak z pudełka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje jej tylko tego czegoś na szyi ale to nie musi być:)))

      Usuń
  15. Panna ma czerwone usta - Twe gusta ;-) bardzo ładna :-)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :