MOI OBSERAWORZY :

czwartek, 6 grudnia 2018

Mikołaj




                                  6 Grudnia i Dzień Mikołaja,

                                             to czas na prezenty
                                             i czas na odliczanie dni do Gwiazdki  :)




                                                      - A byłaś grzeczna?
                                                      - Byłam grzeczna, byłam ...




                                                                 I wspólna focia,


                                                                      i selfie  








25 komentarzy:

  1. Śliczny Mikołaj, a panna warta wszystkich prezentów. Podobają mi się jej usta, wszystkim bym takie zrobiła, bo majtkowy róż u AA mnie wkurza. Sweterek i czapa fajne. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi, ja też byłam grzeczna, ale nie wysłałam listu do Mikołaja. Może będzie domyślny:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, też mam ten zestaw z Tigera, sweter dostała MtM-ka, zaś czapki są w sam raz na moich żywicznych chłopów. :)
    Życzę, żeby Mikołaj przyniósł ci dużo fajnych rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tiger po prostu jest niezastąpiony :D
      Tobie też tego zyczę <3

      Usuń
  4. Panna ubrana bardzo świątecznie, pasuje jej. Pod kolor ust. :)
    Mikołajek super!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaka śliczna panna! A zdjęcia z Mikołajem ma urocze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mikołaj uroczy. A panna ma obłędny kolor ust!
    Super fotki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że masz wśród swoich lal jakieś grzeczne, moje ostatnio bardzo rozrabiają i dopominają się atencji, a ja jak na złość nie mam czasu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka genialna czapa! Aż oczu nie mogłam oderwać! Jestem pewna, że Mikołaj poczuł dzięki niej pokrewieństwo dusz i już nawet nie drążył tematu grzeczności :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciała mieć czapę wielką tak jak Mikołaj :D
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  9. Świetny Mikołaj :D Fajnie, że jest szary i włochaty, a nie standardowo czerwony.
    Takie selfie, to ja rozumiem! Wyszło idealnie. Lalka może być dumna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te czerwono ubrane Mikołaje chyba się już opatrzyły :P
      Dzięki i serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  10. Mikołaj jest prześwietny! Bardzo mi się spodobał a panna w tym ubranku jest śliczna! Sweterek i czapa - obłędne! Postarałaś się Ewuś, aby było świątecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :