MOI OBSERAWORZY :

czwartek, 27 grudnia 2018

Pod Choinką




                         W tym roku Gwiazdka nie chciała obdarować mnie żadną lalką  buu...
                          ale co by mi smutno nie było to zostawiła pod Choinką  :)
                          takie piękne dwa zestawy bucików - ponoć nigdy tego towaru
                                                                                                     nie jest za dużo  :P


                                                              Dziękuję Gwiazdko  :D






22 komentarze:

  1. Buty, to buty, nigdy ich dosyć. Dostałam po choinkę Bellę i najbardziej się cieszę z jej butów, bo wreszcie Sindy będzie miała od kogo pożyczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty to towar deficytowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda to, butów nigdy za wiele. Tym bardziej, że mamy tu różne style, można nosić do sukienki i do stroju sportowego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buciki piękne :-) Przydadzą się z pewnością. A co do lalki... jakie masz marzenia? Jaką byś chciała dostać? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś co do lalki do specjalnie nie mam marzeń :)
      ale bardzo Iguś Ci dziękuję <3

      Usuń
  5. Butów nigdy za wiele. :D Nic się nie martw, ja też żadnej lalki nie dostałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mówią :)
      ... ale bez lalki tak jakoś smutnawo :(
      Dzięki Kamelio :)

      Usuń
  6. Buty to jest to! Super zestawy!
    Ja lalki dostałam dwie, jedną od mojego K a drugą sama sobie sprawiłam... Pokażę, jak uporam się ze zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty się zawsze przydadzą i nigdy nie jest ich za dużo :). Niestety, i u mnie lalkowa posucha.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie zestawy bucików to naprawdę rarytas :-)
    Nie zdążyłam Ci przygotować upominku gwiazdkowego, pracuję jednak nad tym i mam nadzieję, że w późniejszym terminie też sprawi Ci, choć malutką, przyjemność :-)
    Serdeczności Ewuniu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestawy są faktycznie super :)
      Olu dziękuję z całego serducha <3

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :