MOI OBSERAWORZY :

poniedziałek, 17 grudnia 2018

Świąteczne dekoracje




                       
                                   a ...  Swięta tuż ... tuż...
                                                                     jak ja lubię te dekoracje :D


                                                           Na Wrocławskim Rynku  ....









                                                                 I w mojej kuchni  ...







... a w przedpokoju - wianek :D



                                                                         Teraz  czekamy na choinkę.







24 komentarze:

  1. Na świąteczne dekoracje i rozświetlone ulice zawsze miło jest popatrzeć. Dziewczyna też już widać założyła odświętną kreację. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... no tak :D chce się wcisnąć w choinkową sesję :)))
      Dzięki Nana <3

      Usuń
  2. Świetny klimat! Choinka przepiękna stanęła.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. W kuchni przytulniej :)
    A te choinki bardziej mi tort przypominają. Uwielbiam te wielkie prawdziwe, u nas przed Urzędem Miasta (nie mylić z ratuszem) rośnie ogromny świerk i co roku jest przystrajany. Nie zrobiłam zdjęć, bo to kawałek od centrum. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię te świąteczne świecidełka i wszelkie dekoracje! Pięknie masz w kuchni! EWUŚ, DZIĘKUJĘ za ORI! Inne rzeczy też piękne i druga lalunia także, no ale ORI... MARZENIE!

    OdpowiedzUsuń
  5. Iluminacje są cudowne, uwielbiam klimat tych świąt, uwielbiam świąteczne drzewko. Jego tradycja jest wspaniała, tylko, że na początku drzewkiem nie było :) Cudne masz dekoracje w domku, klimat już jest, nawet lalki go czują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przytulny klimat panuje w Twojej kuchni, a lala chyba już myśli o karnawale.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ogromnie lubię rozświetlone, świąteczne miasta. :) Super!
    I wianek mi się ogromnie podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dekoracje piękne...Ach...ten świąteczny czas...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i bardzo klimatyczne. Ja właśnie sama kończę dekorowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe dekoracje, światełka, bombki i sarenka!
    No a panna jest cudna, włosy - marzenie!

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :